Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Remember die PM?
    jup

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      jup
      't valt wel op dat ze bij JD zogezegd wél hun vermogen halen.. 'betere' fan zei je? nu ja ik kan me niet inbeelden dat ze bij PPE geen goede fan hebben, Stef-perfectionist-zijnde..

ik ben het quasi zeker van niet, als je puur op prestaties afgaat (boven de 200 vooral) loopt 'ie toch merkbaar achter. (stroomlijn?)

enfin, 't gaat iig snel genoeg en je kan er mits een aantal mods toch dik 450 pk uithalen.

Comment

• Eindelijk nog eens een zalige discussie Buiten het persoonlijk worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          't valt wel op dat ze bij JD zogezegd wél hun vermogen halen.. 'betere' fan zei je? nu ja ik kan me niet inbeelden dat ze bij PPE geen goede fan hebben, Stef-perfectionist-zijnde..

ik ben het quasi zeker van niet, als je puur op prestaties afgaat (boven de 200 vooral) loopt 'ie toch merkbaar achter. (stroomlijn?)

enfin, 't gaat iig snel genoeg en je kan er mits een aantal mods toch dik 450 pk uithalen.
          Oh maar over een verschil tussen bank bij JD of PPE heb ik niets te zeggen hoor, beide nog niet gezien.

maar je weet ook hoe je ze voor 'een paar euro' ruim hun vermogen kan doen leveren hé

Comment

• en uiteraard gaat het hard genoeg, hoewel een totaal andere beleving is dan een B5 RS4. Heb echter enkel nog maar meegereden heb 2 erg zwaar getunede, en gereden met eentje met 'enkel' sjip (hoewel dat ook al goed is voor 450pk en 600Nm )

dus op dat gebied blijf ik fan van de B5, bangelijk machtige motor, en als ik RRD z'n verbruikscijfers hoor is die bovendien ook nog eens een pak zuiniger. Over zo'n 150-200km afstand hield ik de B5 op 9.5 a 10l gemiddeld, met mooi doorrijden.

Comment

• RS4 deed zo'n 12 liter bij 130 @ cruise.

Over het weekend heb ik gemiddeld exact 15 liter verbruikt.

Comment

• mja, weegt een pakje meer zo'n cab, maar audi RS4 bijna 10 jaar later, minder vermogen, en 3l meer verbruiken op die snelheid

V6 biturbo by cosworth

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  Oh maar over een verschil tussen bank bij JD of PPE heb ik niets te zeggen hoor, beide nog niet gezien.

maar je weet ook hoe je ze voor 'een paar euro' ruim hun vermogen kan doen leveren hé
                  Voila da ist.. dus eigenlijk geen echt punt meer

een autoliefhebber gaat altijd modden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    RS4 deed zo'n 12 liter bij 130 @ cruise.

Over het weekend heb ik gemiddeld exact 15 liter verbruikt.
                    Als ik ook iets mag zeggen : de mijne verbruikt 10,5 à 11 bij 130 op cruise control. In 't stad is dat direct >18 liter. GEmiddeld zit ik nooit onder de 13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                      Als ik ook iets mag zeggen : de mijne verbruikt 10,5 à 11 bij 130 op cruise control. In 't stad is dat direct >18 liter. GEmiddeld zit ik nooit onder de 13.
                      Jij mag gerust iets zeggen hoor . Verder no hard feelings. Maar ik ben nu eenmaal iemand die zijn mening niet gaat opkroppen als ik vind dat ik onheus bejegend word.

Comment

• Dat is hetzelfde verbruik als onze M3. Normaal voor zo'n type wagen dus...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik meen dat het 11.9 liter gemiddeld was van mijn werk naar huis. En da's 80km snelweg. Veel cruise gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Dat is hetzelfde verbruik als onze M3. Normaal voor zo'n type wagen dus...
                            Ja voila. Ik vind niet dat je van een 4.2 V8 kunt verlangen dat ie 8 liter verbruikt. 't Is het verbruik wat ik verwachtte, dus op dat vlak heeft ie me positief noch negatief verrast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Ik meen dat het 11.9 liter gemiddeld was van mijn werk naar huis. En da's 80km snelweg. Veel cruise gereden.
                              Gent-Oostende op cc en met hoofdzakelijk snelweg @ 130 is idd zo'n 11,5

Dus met 95 verbruik je toch meer !!!

Comment

• Ik tank altijd 98 met onze M3. Het prijsverschil met 95 is zeer klein en ik denk ook dat onze wagen op 95 meer zal verbruiken. Het komt dus op 't zelfde neer.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Ik tank altijd 98 met onze M3. Het prijsverschil met 95 is zeer klein en ik denk ook dat onze wagen op 95 meer zal verbruiken. Het komt dus op 't zelfde neer.
                                  Begin nie he .

Comment

Vanmorgen eens op gelet : 11,1 gemiddeld en meestal 130 à 150 gereden, slechts af en toe wat trager owv verkeer. Het lijkt mij toch iets zuiniger te rijden op winterbanden.

Maar ik moet wel zeggen dat winterbanden niet echt prima zijn voor het betere (lees : zeer snelle) bochtenwerk (misschien vooral omdat ze toch behoorlijk minder breed zijn dan de zomerbanden).

Comment

• Tuurbo waar ergens in Oostende kan ik je RS4 spotten??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                        Tuurbo waar ergens in Oostende kan ik je RS4 spotten??
                                        Nergens, ik woon in een andere gemeente.

Comment

• All black:

Comment

Working...
                                          X