Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Geloof je me niet?
Jah, rijden en foto's maken gaan (nog) niet goed tezamen.
Je hebt pas je rijbewijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenEuh, nog niet veel te beleven precies... en we zijn al bijna de 4e !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIdd, en zeggen dat dit allemaal te vermijden was .. Amateurs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenAlsof er bij u nog geen project te laat gereleased is.
Comment
-
von 580PS / 650Nm auf 750PS / 860Nm
Vmax 345 km/h / 0-100 km/h 4,1 s / 0-200 km/h 11 s
größere Edelstahl-Vorrohre mit 70mm Rohrführung ohne Vorkat, 200 cpsi Rennsportkat,
Edelstahl-Sportauspuffanlage 2x70mm Rohrführung mit freien Absorptionsschalldämpfern - bestehend aus Doppelvorschalldämpfer und beiden Endschalldämpfern.
testbankrun in 4e.
+ YouTube Video
0-200 in 1e
+ YouTube Video
0-200 vertrekkend in 2e
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenEuh, nog niet veel te beleven precies... en we zijn al bijna de 4e !
Morgenmiddag 12u gaat ie online, door omstandigheden en tijdstekort is de releasedatum 2 dagen moeten uitgesteld worden.
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIdd, en zeggen dat dit allemaal te vermijden was .. Amateurs
En trouwens, ik zal u es een 3500 bestanden laten online gooien voor de database.
Comment
-
Gelijkenissen, anyone?
(spot van mij deze zomer)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
Gelijkenissen, anyone?
(spot van mij deze zomer)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenConcentreer je maar eerst en vooral op de baan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOns forum kan gerust enkele dagen op off-line staan, 't zal niet daarom erna niet meer marcheren.
En trouwens, ik zal u es een 3500 bestanden laten online gooien voor de database.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenExcuseer, daarnet nog es gebeld met Ritsuke.
Morgenmiddag 12u gaat ie online, door omstandigheden en tijdstekort is de releasedatum 2 dagen moeten uitgesteld worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Maar in ieder geval, wat een duw naar 100 per uur zeg... Damn!
Comment
Comment