Zit er geen lak nu meer op?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennee, je mama.
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb liever de auto dan, als ik mag kiezen
Donderdag komen de banden trouwens binnen, en waarschijnlijk al er direct onder leggen omdat er nu één winterband kapot is en liever wachten op de verzekering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenZit er geen lak nu meer op?
Jawel hoor, ben gewoon aan het overdrijven. Ding is dof als wat. Niks wat een goeie detailer niet zou kunnen verhelpen, daar niet van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten@ leftlane
met de originele RS6 velgen is hij minstens zo mooi
dat is gewoon een tijdloos wiel
Weinig velgen trouwens volgens mij die goed gaan op deze kar. Sportecs bv vind ik al heel wat minder.
BBS spul zou IMO nog gaan, maar verder....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenZiet er toch niet gezond uit op die brug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat hebben de bandjes gekost?
Ie heeft de prijs gezegd hoor, maar 'k ben die vergeten.
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenZiet er toch niet gezond uit op die brug.
Dat wit blokje is van zeer zacht kunststof, liever dat dan een ijzeren krik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWeet nog niet, 'k heb exact dezelfde besteld zoals er onder lagen (je was er toch content van) en we moeten de factuur nog krijgen.
Ie heeft de prijs gezegd hoor, maar 'k ben die vergeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenLaat het me even weten als je de factuur hebt, gewoon uit interesse. Altijd handig te weten waar de bandjes cheap zijn, hoewel ik betwijfel of ze goedkoper zijn dan waar ik ze haalde met Steve
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenFak dat stond gdv toch dik met die velgen
Lang geleden, toen er nog lak op zat
Dit of de nieuwe RS6 MTM zou verdomd moeilijke keuze zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenFak dat stond gdv toch dik met die velgen
Lang geleden, toen er nog lak op zat
Had ik het geld maar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWat een kar
Dit of de nieuwe RS6 MTM zou verdomd moeilijke keuze zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenStaat wsl met rechtervoorwiel op stoeprand
Comment
Comment