Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die RS4 begint mij echt af te schrikken..

dit is een probleem dat nu frequent opduikt, nu dat de RS4 al een aantal jaar op de markt is..

This is going to be far more common than DRC problems. No matter how the car is driven, no matter the Tier 1 fuel, no matter what oil is used, there will be buildup on FSI intake valves.

Comment

• Ik zou me er niet zo fel verdiepen in die internet verhalen
      Dat is één van die weinig gevallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
        Ik zou me er niet zo fel verdiepen in die internet verhalen
        Dat is één van die weinig gevallen
        ²²²

Ik kan zo van elk model wel iets vinden wat verkeerd is gelopen.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• dat weet ik ook wel, en heb ik me al deels overgezet

maar dit lijkt me toch wel serieus te zijn..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            dat weet ik ook wel, en heb ik me al deels overgezet

maar dit lijkt me toch wel serieus te zijn..
            Tja ! Over welk % RS4 gaat het dan eigenlijk hé, en hoe werden ze gereden en vooral : wat wordt er getankt... 't is misschien van 95 te tanken, hé RRD en Carlito

'k Zal maar duimen dat ik niets voorheb met de mijne want ik zou er graag zo'n 150.000 à 200.000 km mee rijden vooraleer ik 'm verkoop aan één van jullie

Comment

• ik ben het nog aan het uitzoeken aan wat het precies ligt, niet alle FSI motoren hebben er zoveel last van .. al is het inherent aan het motorontwerp.

ik begrijp de werking van dat blok nog niet helemaal, dus ik kan nog geen conclusies trekken..

dit zou er mee te maken hebben

op zo'n momenten heb ik echt spijt dat ik geen autotechnieken ofzo ben gaan studeren

Comment

• 't is nog niet te laat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  't is nog niet te laat
                  gezien zijn leeftijd idd ja!!

Comment

• mss dat ik da doe na mijn huidige studies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      op zo'n momenten heb ik echt spijt dat ik geen autotechnieken ofzo ben gaan studeren
                      Ik beklaag mij dat elke dag. Maar ik ben van plan om sowieso nog iéts bij te doen inzake auto's, dan wel iets van carrosseriewerken zodat ik later'n klassieker kan opknappen, ofwel iets inzake mechanica

Comment

• Damn...

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• In Rome een RS6 facelift gespot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                            In Rome een RS6 facelift gespot.
                            De RS6 C6 heeft (nog) nooit een facelift gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              De RS6 C6 heeft (nog) nooit een facelift gehad.
                              En die achterlichten dan?

Comment

Ja, goede vraag.

Andere lichtblokken gestoken of de uitvoering van Italië.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Ja, goede vraag.

Andere lichtblokken gestoken of de uitvoering van Italië.
                                  De echte kenners zullen wel een antwoord weten.

Comment

• Hij zag er in ieder geval splinternieuw uit. Ik heb toch al zeker 5 C6 Sedan facelifts gezien in Italië, enorm geslaagd imo.

Comment

De echte kenners zullen wel een antwoord weten.

Hier, zaag.

Italiaan

Met die andere lichtblokken

Spy foto's van de A6 facelift

Officiële facelift A6

Wat ik denk, ofwel heeft ie de achterlichten van de facelift A6 gestoken

Ofwel, lijkt me meer waarschijnlijk, hebben de nieuwe RS6'en (MY 2009) nu ook de gefacelifte lichtblokken als de A6.

Maar 't is geen facelift.
                                      Last edited by Spillies; 09/04/2009, 02:48.

Comment

• Ok.

Is er bij de facelift van de C6 nog iets veranderd buiten de lichtblokken/bumpers/etc.? Ik weet alleen dat de RS6 pré-FL de voorste lichtblokken van de C6 facelift al had bij zijn lancering...

Comment

Ok.

Is er bij de facelift van de C6 nog iets veranderd buiten de lichtblokken/bumpers/etc.? Ik weet alleen dat de RS6 pré-FL de voorste lichtblokken van de C6 facelift al had bij zijn lancering...
                                          AAAARGH, de RS6 heeft nooit een facelift gehad!!

Het modeljaar 2009 aanpassen, es wat andere lichtblokken achteraan en een update van de MMI is geen facelift hé!

Bij de facelift van de C6 A6 is er veel veranderd, maar exterieur zal andere lichtblokken, uitlaat, bumpers, grilles, velgen ed. 't enigste wel zijn.

Comment

Working...
                                          X