Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    onderhoudje achter de rug?

één van de auto's waar ik naar uitkijk iig
    Jup, enkel maandag nog versnellingsbak- en diffolie, verder nog wat dingetjes in het interieur, komt (hopelijk) goed!

Comment

• absoluut

Comment

• Zou deze S5 werkelijk ongevalvrij zijn?

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

(check interieurfoto's )

Comment

• Ik weet het niet. Ken een S5 vanbinnen totaal niet. Is er iets anders of iets wat mij niet opvalt ?

Comment

• Dat 4 spakig stuur is wel raar idd. (of heb je het op iets anders?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Dat 4 spakig stuur is wel raar idd. (of heb je het op iets anders?)
              Dat 4 spakig stuur kan je krijgen op een S5 hoor.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                  Zou deze S5 werkelijk ongevalvrij zijn?

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

(check interieurfoto's )

Geen S5 in tellers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    die gast weet hoe het moet, vooral stap 3 is belangrijk.

Comment

• ik heb dat filmpje speciaal voor jou gepost!

Comment

• het was genieten, dank je

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                          Dat 4 spakig stuur kan je krijgen op een S5 hoor.
                          Serieus? Ik zal eens zien op de carconfigurator of de optie "bompa stuurwiel" beschikbaar is. Maar 'k vind de zetels ook verdacht, 'k dacht dat een S5 standaard van die mooie sportzetels had (met daarin het S5 logo)? Dit zijn zelfs geen sportzetels. Staat buiten kijf dat het een S5 is, maar dat nu net die dingen waar een airbag inzitten anders zijn dan anders, vind ik een beetje verdacht.

Comment

• Damn, dinsdag is het Croix meeting. Ik moet er geraken!
                            AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                              Geen S5 in tellers?
                              Jawel.

Doordat het stuur wat gedraaid staat, staat 't logo er juist niet op.

Zit juist onder de wijzer van de toerenteller.

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                              Serieus? Ik zal eens zien op de carconfigurator of de optie "bompa stuurwiel" beschikbaar is. Maar 'k vind de zetels ook verdacht, 'k dacht dat een S5 standaard van die mooie sportzetels had (met daarin het S5 logo)? Dit zijn zelfs geen sportzetels. Staat buiten kijf dat het een S5 is, maar dat nu net die dingen waar een airbag inzitten anders zijn dan anders, vind ik een beetje verdacht.
                              Het is idd. een S5; de remschijven, wielkassen, interieur ed.

Die sportzetels zijn volgens mij ook verkrijgbaar, kijk naar onze S6, daar zit er niets van 'sportzetels' met of zonder logo.

Die airbag is gewoon anders omdat het stuur anders is (obvious ).

Soit, ik denk dat 't allemaal OK zit, maar ik kan mis zitten.

Opvolger van uw A5 aan 't opzoeken?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Die RS4 ik verschoot effe toen ie vertrok
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                  Die RS4 ik verschoot effe toen ie vertrok
                                  S4, I presume?
                                  Ik had hetzelfde toen hij plots wegschoot

Comment

• S4 , foutje idd
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ooit ga ik me insallah zo'n S4 aanschaffen, maar dan wel de V8 in B6 model

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Het is idd. een S5; de remschijven, wielkassen, interieur ed. Die sportzetels zijn volgens mij ook verkrijgbaar, kijk naar onze S6, daar zit er niets van 'sportzetels' met of zonder logo. Die airbag is gewoon anders omdat het stuur anders is (obvious ). Soit, ik denk dat 't allemaal OK zit, maar ik kan mis zitten.

Opvolger van uw A5 aan 't opzoeken?
                                        Daarnet op de car conf. gekeken, en 'k zag dat je bij de keuze van het leder ook kan kiezen voor comfortzetels, dat zal de verklaring zijn waarom dat ene exemplaar die standaard A5 zetels blijkt te hebben. 't Zijn alleszins geen sportzetels eh. De S5 heeft zo'n heerlijke zetels... wie kiest er nu iets anders dan dit:

Maar dat 4 spakig stuurwiel kon ik toch niet vinden in de configurator... vind het sowieso maar raar op zo'n sportief model. Wie wil dat 4 spakig stuurwiel hebben, wanneer het standaard dit is:

?

Soit, ik keek maar eens uit curiositeit.

Comment

• Hans.

Comment

Working...
                                          X