Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daarnet op de car conf. gekeken, en 'k zag dat je bij de keuze van het leder ook kan kiezen voor comfortzetels, dat zal de verklaring zijn waarom dat ene exemplaar die standaard A5 zetels blijkt te hebben. 't Zijn alleszins geen sportzetels eh. De S5 heeft zo'n heerlijke zetels... wie kiest er nu iets anders dan dit:
Maar dat 4 spakig stuurwiel kon ik toch niet vinden in de configurator... vind het sowieso maar raar op zo'n sportief model. Wie wil dat 4 spakig stuurwiel hebben, wanneer het standaard dit is:
?
Soit, ik keek maar eens uit curiositeit.
Het multifunctioneel vierspakig stuurwiel komt samen met de optie "Audi lane assist", en dat heeft de S5 uit de advertentie. Die zetels zijn inderdaad de comfortzetels met ventilatie.
Last edited by ; 13/04/2009, 11:23.
Reden: Aanvulling
Het multifunctioneel vierspakig stuurwiel komt samen met de optie "Audi lane assist", en dat heeft de S5 uit de advertentie. Die zetels zijn inderdaad de comfortzetels met ventilatie.
Omg, dat maakt de Audi Lane Assist optie nog meer 'lame' dan dat 't op zich al is
Bedankt voor de info! Wat zijn dat 2 trieste opties zeg. Het is opletten geblazen als je door de optielijst moet.
Weet er hier iemand dat je voor een B7 avant voor de zijruiten een oem zonnenscherm kan kopen ofzo ?
Nu met het goede weer is de zon soms storend voor de kleine spruit op de achterbank .
Ik heb geen zin om zo een zij dingske te plakken van disney ofziets
Weet er hier iemand dat je voor een B7 avant voor de zijruiten een oem zonnenscherm kan kopen ofzo ?
Nu met het goede weer is de zon soms storend voor de kleine spruit op de achterbank .
Eén die in het portier geïntegreerd zit?
Ik denk dat dit veel te veel gaat kosten voor 't maar is...
koop je kleine een zonnebril van Prada ofzo, het is dat hij in stijl cruiset
Daarnet op de car conf. gekeken, en 'k zag dat je bij de keuze van het leder ook kan kiezen voor comfortzetels, dat zal de verklaring zijn waarom dat ene exemplaar die standaard A5 zetels blijkt te hebben. 't Zijn alleszins geen sportzetels eh. De S5 heeft zo'n heerlijke zetels... wie kiest er nu iets anders dan dit:
Maar dat 4 spakig stuurwiel kon ik toch niet vinden in de configurator... vind het sowieso maar raar op zo'n sportief model. Wie wil dat 4 spakig stuurwiel hebben, wanneer het standaard dit is:
?
FOOTIE ace Stephen Ireland takes his supercar for a spin yesterday — after changing its trim to the blue of his Manchester City club from the red of bitter rivals Man United.
The Irish player, 22, had to get the £100,000 Audi R8 re-sprayed at a cost of £10,000 after outraging team-mates with his first choice. A source said: “They gave him a real ribbing.”
Comment