Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dik hok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      Daarnet op de car conf. gekeken, en 'k zag dat je bij de keuze van het leder ook kan kiezen voor comfortzetels, dat zal de verklaring zijn waarom dat ene exemplaar die standaard A5 zetels blijkt te hebben. 't Zijn alleszins geen sportzetels eh. De S5 heeft zo'n heerlijke zetels... wie kiest er nu iets anders dan dit:

Maar dat 4 spakig stuurwiel kon ik toch niet vinden in de configurator... vind het sowieso maar raar op zo'n sportief model. Wie wil dat 4 spakig stuurwiel hebben, wanneer het standaard dit is:

?

Soit, ik keek maar eens uit curiositeit.
      Het multifunctioneel vierspakig stuurwiel komt samen met de optie "Audi lane assist", en dat heeft de S5 uit de advertentie. Die zetels zijn inderdaad de comfortzetels met ventilatie.

Last edited by ; 13/04/2009, 11:23. Reden: Aanvulling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
        Het multifunctioneel vierspakig stuurwiel komt samen met de optie "Audi lane assist", en dat heeft de S5 uit de advertentie. Die zetels zijn inderdaad de comfortzetels met ventilatie.

Omg, dat maakt de Audi Lane Assist optie nog meer 'lame' dan dat 't op zich al is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten

Bedankt voor de info! Wat zijn dat 2 trieste opties zeg. Het is opletten geblazen als je door de optielijst moet.

Comment

• Comment

• Comment

• Wat een triestig interieur bij die S5 Als je die zeteltjes ziet die Logic gepost heeft Zijn gewoon verplicht in een S# !!

Comment

• Weet er hier iemand dat je voor een B7 avant voor de zijruiten een oem zonnenscherm kan kopen ofzo ?
                  Nu met het goede weer is de zon soms storend voor de kleine spruit op de achterbank .
                  Ik heb geen zin om zo een zij dingske te plakken van disney ofziets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                    Weet er hier iemand dat je voor een B7 avant voor de zijruiten een oem zonnenscherm kan kopen ofzo ?
                    Nu met het goede weer is de zon soms storend voor de kleine spruit op de achterbank .
                    Eén die in het portier geïntegreerd zit?
                    Ik denk dat dit veel te veel gaat kosten voor 't maar is...

Ik zou eerder dan voor zoiets kijken:

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Weet er hier iemand dat je voor een B7 avant voor de zijruiten een oem zonnenscherm kan kopen ofzo ?
                      koop je kleine een zonnebril van Prada ofzo, het is dat hij in stijl cruiset

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                        koop je kleine een zonnebril van Prada ofzo, het is dat hij in stijl cruiset
                        LOL ,
                        Nee zenne hij is nog maar 4 weken

Comment

LOL ,
                          proficiat met de kleine!!
                          alles ok?

Comment

LOL ,
                            Aaaahh, dan zou ik hem een petje van Burberry kopen proficiat btw ! De wagen komt niet meer op de eerste plaats zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                              Aaaahh, dan zou ik hem een petje van Burberry kopen proficiat btw ! De wagen komt niet meer op de eerste plaats zeker
                              Lol , ik ben gene merken freak hoor en een wagen komt nooit op de eerste plaats bij mij .

Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                              proficiat met de kleine!!
                              alles ok?
                              Merci man ,
                              Alles is zeer goed en hij slaapt goed dus de papa is tevreden .

Comment

Lol , ik ben gene merken freak hoor en een wagen komt nooit op de eerste plaats bij mij .
                                zo hoort het ! Veel plezier met de beide !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                  Daarnet op de car conf. gekeken, en 'k zag dat je bij de keuze van het leder ook kan kiezen voor comfortzetels, dat zal de verklaring zijn waarom dat ene exemplaar die standaard A5 zetels blijkt te hebben. 't Zijn alleszins geen sportzetels eh. De S5 heeft zo'n heerlijke zetels... wie kiest er nu iets anders dan dit:

Maar dat 4 spakig stuurwiel kon ik toch niet vinden in de configurator... vind het sowieso maar raar op zo'n sportief model. Wie wil dat 4 spakig stuurwiel hebben, wanneer het standaard dit is:

?

Soit, ik keek maar eens uit curiositeit.
                                  Nen bompa zekers!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                                    Deze velgen onder de TT-RS gooien
                                    Dan is die perfect!

Comment

Flow, check hier: http://www.sonniboy.nl/index.php?page=fotos
                                      Via de webshop link zie je dat die gasten er ook specifiek op maat van de B7 hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                        Flow, check hier: http://www.sonniboy.nl/index.php?page=fotos
                                        Via de webshop link zie je dat die gasten er ook specifiek op maat van de B7 hebben.
                                        Merci !!
                                        Ik had die site ook net ontdekt , dat ziet er nog iets deftig uit .

Comment

• Aan de galg ermee!

FOOTIE ace Stephen Ireland takes his supercar for a spin yesterday — after changing its trim to the blue of his Manchester City club from the red of bitter rivals Man United.

The Irish player, 22, had to get the £100,000 Audi R8 re-sprayed at a cost of £10,000 after outraging team-mates with his first choice. A source said: “They gave him a real ribbing.”
                                          The Best for News, Sport, Showbiz, Celebrities

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X