Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• A white one.

Hans.

Comment

• And the classic red one again.

Hans.

Comment

• A red one with alu pack and no rearwing.

Hans.

Comment

• thank you, very nice indeed

Comment

• Suzuka Grey TT-S with carbon and R8 wheels.

Hans.

Comment

• Zonder achterspoiler is hij meteen 1000* knapper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Zonder achterspoiler is hij meteen 1000* knapper
                Dat dacht ik ook te vinden, maar op de rode TT RS mist toch echt wat zo zonder achter spoiler.
                Het is nu niets meer dan een TT met body kit om te zien.

Hans.

Comment

• 't is te hopen dat ze dat blok ook nog in andere snelle Audi's steken..

de S4 bvb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    't is te hopen dat ze dat blok ook nog in andere snelle Audi's steken..

de S4 bvb
                    Idd, dat zou zalig zijn
                    Maar ik vrees ervoor, is dat blok ook geschikt om in de lengte te liggen?

Comment

• Niet zonder de nodige aanpassingen en verder is de vraag of hij niet te lang is voor plaatsing in de lengte richting bij de A4/A5.
                      Verder dank ik niet dat hij gebruikt gaat worden in lente richting.
                      Alleen de RS3 zou hem op korte termijn krijgen.
                      En als het verkeerd wil zit hij over een paar jaar in elk VAG product met dwars geplaatste motor.
                      Want er gaat wel een gerucht dat Volkswagen het groene licht heeft gegeven voor de ontwikkeling van een compleet nieuwe 3.0TSI VR6 motor maar voorlopig hou ik het op geruchten.

Hans.

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ik had'm al gezien op Pistonheads, en ik vind de front LEDs wel iets hebben. De achterkant heeft hij ook naar LEDs omgebouwd, maar dat steekt wat tegen. Voor de rest een werkelijk prachtige kar, behalve de uitlaten. Die zijn precies nogal lang, en blinken naar mijn mening te fel.
                          Nice find!

Trouwens, ik las ergens dat Daniel Craig ook in eentje rondrijdt, maar dan een C6!

Edit: blijkbaar reed/rijdt hij ook rond met'n S6?
                          Last edited by ; 19/04/2009, 19:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                            Ik had'm al gezien op Pistonheads, en ik vind de front LEDs wel iets hebben. De achterkant heeft hij ook naar LEDs omgebouwd, maar dat steekt wat tegen. Voor de rest een werkelijk prachtige kar, behalve de uitlaten. Die zijn precies nogal lang, en blinken naar mijn mening te fel.
                            Nice find!

Trouwens, ik las ergens dat Daniel Craig ook in eentje rondrijdt, maar dan een C6!

Edit: blijkbaar reed/rijdt hij ook rond met'n S6?
                            In de film Layer Cake rijdt Daniel craig rond met een RS6 C5 break.

Comment

• Klopt, maar iemand zou'm in Londen gezien hebben met een C6.

Comment

• Comment

• A black one with alu pack.

Hans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    Schitterend filmpje idd, wat een wagen en dat rood staat subliem. R8 V10>>>997 imho
                                    De prijs ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      De prijs ook
                                      Dat zijn details

Comment

• Ik was zo wat kleurencombos aan het overdenken in de auto vandaag (wat anders te doen als je achterin zit... ) en ik zou een soort van petrolblauwe RS6 Berline met een bruinrood interieur om de één of andere reden enorm vet vinden. Zijn er merken die zo'n kleur in hun palet hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                          een bruinrood interieur
                                          U vraagt, wij draaien...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X