Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendan weet jij meer dan ik
hoeveel degene van hierboven gaat gaan weet ik niet natuurlijk.
Maar ze gaan gemiddeld toch tussen de 32 à 36. dus zette ik ongeveer een 33.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWat verbruikt zoiets als ik er normaal mee zou rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenMet je stadsgepats erbij, of waarvoor zo'n kar gemaakt is, lange afstanden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten18-25l ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenok laat maar dan ,S6 look is genoeg voor me dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenok laat maar dan ,S6 look is genoeg voor me dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmja gelijk welke auto met ietwat potente motor verbruikt veel int stad hé... daar moet je zoiets niet voor kopen
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten't Is een begin hé...
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDie je postte is anders wel vet. Dat interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenZou dat interieur in de mijne passen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenWie snel wil zijn moet tanken
Neem maar 20L ja, ik doe met 60 liter gemiddeld 400 km, zonder autosnelwegen.
topspeed : 300 km/h en verbruik 7.79 / 100 km (pak 10liter ofzo)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIs Ritsuke om de één of andere manier behindert om in DE te gaan shoppen? Die kar is cheap, eigenlijk.
voor export naar Belgie : 23400 €
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGe hebt al sportzetels!
Comment
Comment