Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wij hebben hier voor vandaag nen audi S5 testwagen met automatische versnellingsbak. Ik heb al is zitten zien voor ne launch control aan de praat te krijgen maar ik had het gevoel da ik dieje auto wa aant verneuken was . Heeft iemand hier een idee hoe ge dieje gebruikt?
    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
      wij hebben hier voor vandaag nen audi S5 testwagen met automatische versnellingsbak. Ik heb al is zitten zien voor ne launch control aan de praat te krijgen maar ik had het gevoel da ik dieje auto wa aant verneuken was . Heeft iemand hier een idee hoe ge dieje gebruikt?
      is dat een klassieke tiptronic?

die heeft dat niet dus blijf er maar vanaf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        is dat een klassieke tiptronic?

die heeft dat niet dus blijf er maar vanaf
        tis ne automaat me peddels achter het stuur (wel ne vrij recente me nog maar 3000km) ma ik had idd al door da het precies gene lauchcontrol had. ik zette em in s voet op rem en wa gas geven ma hij deed nogal raar
        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Torquebraken kan je ook doen, maar dat is geen launch control.
          Ik zou toch niet te zot doen met zo'n testwagen, is gewoon snel vertrekken niet plezant genoeg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
            Torquebraken kan je ook doen, maar dat is geen launch control.
            Ik zou toch niet te zot doen met zo'n testwagen, is gewoon snel vertrekken niet plezant genoeg?
            liever zot doen me nen testwagen dan me nen eige wagen zene , in elk geval, we hebbe al ne porsche carrera 4 getest en daar was dieje launchcontrol zwaar kicke, dermee da ik da nog nekeer wou doen
            2009 Porsche Carrera 4S

Comment

liever zot doen me nen testwagen dan me nen eige wagen zene , in elk geval, we hebbe al ne porsche carrera 4 getest en daar was dieje launchcontrol zwaar kicke, dermee da ik da nog nekeer wou doen
              Rijdt voor mijn part dienen Ford dan aan frutten, maar 't is beter dat je je wat kalm houdt met die testwagen, dat de volgende die de S5 willen testen er ook nog een beetje genot van hebben.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                Rijdt voor mijn part dienen Ford dan aan frutten, maar 't is beter dat je je wat kalm houdt met die testwagen, dat de volgende die de S5 willen testen er ook nog een beetje genot van hebben.
                als nen audi nu al ni meer stevig genoeg is om planche te rijden moogde da al me gene enkele andere wagen meer doen...
                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

als nen audi nu al ni meer stevig genoeg is om planche te rijden moogde da al me gene enkele andere wagen meer doen...
                  Planche rijden =/= launch control doen op jouw manier, want die zit er toch niet op

Comment

Planche rijden =/= launch control doen op jouw manier, want die zit er toch niet op
                    toen ik merkt da hij geen toere maakte en raar begon te doen ben ik der me gestopt ze, zo snugger ben ik nog wel, had ergens op google gelezen da het zo werkte maar die info was ni juist.
                    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      welke maat heb jij genomen? kan ik ongeveer inschatten hoe het bij mij zou zijn, ga daar 'es grotere order zetten dan
                      Medium, niet te kort en niet te smal, ook geen patattenzak, ideaal dus..

Comment

• Je zult gewoon verkeerd getorquebraked hebben

Of een veiligheid kwam tussen, kan ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                          Je zult gewoon verkeerd getorquebraked hebben

Of een veiligheid kwam tussen, kan ook.
                          Ik denk dat het dit is, bij een S4 B6 kan je naar het schijnt ook niet remmen en gasgeven tegelijk (motor werd "toegeknepen"), ik weet niet hoe het bij een S5 is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            Ik denk dat het dit is, bij een S4 B6 kan je naar het schijnt ook niet remmen en gasgeven tegelijk (motor werd "toegeknepen"), ik weet niet hoe het bij een S5 is.
                            de motor klom tot 1600-1800 toeren en bleef hier hangen
                            2009 Porsche Carrera 4S

Comment

de motor klom tot 1600-1800 toeren en bleef hier hangen
                              Ligt eraan hoeveel gas je gas en hoe fel je op de rem duwde ook, bij een diesel is dat het ideale toerental, bij een benzine mag dat gerust wat hoger.

Ik weet ook niet hoe snel die beveiliging tussenkomt, bij sommige auto's direct, bij andere na een seconde of 2 pas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

kan mij bekoren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Ligt eraan hoeveel gas je gas en hoe fel je op de rem duwde ook, bij een diesel is dat het ideale toerental, bij een benzine mag dat gerust wat hoger.

Ik weet ook niet hoe snel die beveiliging tussenkomt, bij sommige auto's direct, bij andere na een seconde of 2 pas.
                                  kwas heel voorzichtig gas aant geven, wou da machien ni opblazen eh
                                  2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                    Torquebraken kan je ook doen, maar dat is geen launch control.
                                    wat is het verschil tussen beide?

Comment

Spillies niet veel zage
                                      Gij trapt uwen S6 ook goed af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                        wat is het verschil tussen beide?
                                        Torquebraken is dus op je rem staan en gas geven en dan de rem loslaten zodat je sneller uit de 'startblokken' schiet.

Launch control is een systeem dat op sommige auto's zit die maakt dat de motor hoger in toeren gaat en dan begint op te trekken via de versnellingsbak, hier wordt er niets geremd.

Verbeter me maar als 't nodig is, maar ik dacht dat het zoiets was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          Medium, niet te kort en niet te smal, ook geen patattenzak, ideaal dus..
                                          Aight thx!

Comment

Working...
                                          X