Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k Had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar 'k heb liever de V8 dan de V10. 't Geluid van zo'n V10 vind ik minder mooi. En 't zit puur in het koppeke dat zo'n V8 wat minder gewicht in de schaal werpt, een betere gewichtsverdeling heeft... dat ze daar maar eens een RS versie van maken denk ik dan, semislicks eronder, strakkere ophanging, DSG-bak, ...
'k Had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar 'k heb liever de V8 dan de V10. 't Geluid van zo'n V10 vind ik minder mooi. En 't zit puur in het koppeke dat zo'n V8 wat minder gewicht in de schaal werpt, een betere gewichtsverdeling heeft... dat ze daar maar eens een RS versie van maken denk ik dan, semislicks eronder, strakkere ophanging, DSG-bak, ...
Eum een R8 is al quasi perfect, steek semislicks en een MTM compressor .. geen DSG zever.. gewoon handbak!
Sowieso handbak >>> tiptronic, daarin volg ik je.
Wat is er mis met een DSG? 'k Zou dat toch heel graag hebben eigenlijk.
daar geef ik wel gelijk in, raar dat de topversnellingsbak van VAG niet in de topmodellen verkrijgbaar is.. maar mijn persoonlijk voorkeur blijft het allemaal zelf doen.. ik krijg niet veel voldoening om aan zo'n flippertje te trekken of zo'n auto-blipper
ik dacht trouwens dat ze een nieuwe 7-bak DSG klaar hadden? Voor in de S5 enzo?
Comment