Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lederkleur, wildleder stuurwiel, voetmatten, stikking, uitgebreid leder, kuipzetels, ... fak die's nice!

Comment

• Dit is dan weer veel minder mijn smaak...

Voer voor woestijnratten, lijkt me...

Comment

• Carbon, iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
          Ah ok, dacht echt dat er een begrenzer opstond zoals bvb op m'n bus, dus dat je echt merkt dat hij inhoudt op 250.
          Houdt jouw bus in op 250?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Lederkleur, wildleder stuurwiel, voetmatten, stikking, uitgebreid leder, kuipzetels, ... fak die's nice!
            Vet

Al die details

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Nog een R8 met Audi Exclusive spul.
            Interieur van pietje plaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
              Houdt jouw bus in op 250?

Da's zeker da, de stadsbuskes é, de standaarden gaan, net zoals de plus, door tot 270. Nee, die 250 was dan bedoeld op Spillies é.

Comment

• Zondagavond op E17 dit gezien, was wel een rode. Op een trailer, kar had geen nummerplaten... Gaan halen in DE?

Comment

• zeker dat het zo'n korte was

dat zou wel een erg zeldzame spot zijn!

Comment

• En wat voor een spot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      zeker dat het zo'n korte was

dat zou wel een erg zeldzame spot zijn!

Dat weet ik niet Kan even goed een lange zijn geweest hoor, ik heb het maar snel snel gezien toen ik ze passeerde
                      Lijkt me wel dat ze hem gaan halen zijn in Duitsland, op een zondag, 's avonds terug...
                      Rijden er eigenlijk veel van die karren rond hier?

Comment

• Hoe meer foto's ik opzoek hoe meer ik er van overtuigd geraak dat het een korte was
                        Het was echt zo'n kort, breed, geblokte kar

Last edited by Greg; 06/05/2009, 11:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Lederkleur, wildleder stuurwiel, voetmatten, stikking, uitgebreid leder, kuipzetels, ... fak die's nice!
                          Damn Klasse interieur

Comment

• Zijn er 215 van gemaakt, dus zou vrij zeldzaam zijn

Heb iig geen weet van eentje die in belgische handen is.

Comment

Zijn er 215 van gemaakt, dus zou vrij zeldzaam zijn

Heb iig geen weet van eentje die in belgische handen is.
                              AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Juist dezelfde als deze was het... Kon ook een bodykit zijn, of is dat niet mogelijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                                http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=142990873

Juist dezelfde als deze was het... Kon ook een bodykit zijn, of is dat niet mogelijk?
                                er zijn wss evenveel replica's als echte. Normaal er wel vantussen te halen omwille van de SQ z'n rechte voorruit (op basis van een sedan).

Iig, kans is natuurlijk wel groot dat het een echte is... zou vet zijn moest er zo eentje op de baan komen in belgië

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Die heeft een tellerafwijking, maar één van meer dan 25km/h?

Oké, dit gaat exponentieel naar boven, naargelang je sneller rijdt, maar toch...
                                  hoezo gaat die tellerafwijking exponentieel mee naar boven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                    hoezo gaat die tellerafwijking exponentieel mee naar boven?
                                    in de meeste auto's is dat zo, maar idd niet in allemaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                                      Komaan, we zijn bijna 20 jaar later?! Mss moet dat eens herzien worden?

Kan je die begrenzing eigelijk verwijderen, en zo ja, is dat illegaal?
                                      neen, houden zo.

Dan kan je met een oude lichtjes opgekietelde Audi S2, Audi 100 Turbo, mb 190E 2.5-16 etc. die karren op de autobahn plagen door ze aan 255km/u voorbij te steken

Comment

in de meeste auto's is dat zo, maar idd niet in allemaal.
                                        lineair zou ik zeggen....

lijkt me al genoeg dat je tellerafwijking bij 200 dubbel zo groot is als bij 100. Niet?

Comment

Working...
                                        X