Lederkleur, wildleder stuurwiel, voetmatten, stikking, uitgebreid leder, kuipzetels, ... fak die's nice!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nog een R8 met Audi Exclusive spul.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenAh ok, dacht echt dat er een begrenzer opstond zoals bvb op m'n bus, dus dat je echt merkt dat hij inhoudt op 250.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Lederkleur, wildleder stuurwiel, voetmatten, stikking, uitgebreid leder, kuipzetels, ... fak die's nice!
Al die details
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNog een R8 met Audi Exclusive spul.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenHoudt jouw bus in op 250?
Da's zeker da, de stadsbuskes é, de standaarden gaan, net zoals de plus, door tot 270. Nee, die 250 was dan bedoeld op Spillies é.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenzeker dat het zo'n korte was
dat zou wel een erg zeldzame spot zijn!
Dat weet ik niet Kan even goed een lange zijn geweest hoor, ik heb het maar snel snel gezien toen ik ze passeerde
Lijkt me wel dat ze hem gaan halen zijn in Duitsland, op een zondag, 's avonds terug...
Rijden er eigenlijk veel van die karren rond hier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenZijn er 215 van gemaakt, dus zou vrij zeldzaam zijn
Heb iig geen weet van eentje die in belgische handen is.AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Juist dezelfde als deze was het... Kon ook een bodykit zijn, of is dat niet mogelijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichtenhttp://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=142990873
Juist dezelfde als deze was het... Kon ook een bodykit zijn, of is dat niet mogelijk?
Iig, kans is natuurlijk wel groot dat het een echte is... zou vet zijn moest er zo eentje op de baan komen in belgië
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDie heeft een tellerafwijking, maar één van meer dan 25km/h?
Oké, dit gaat exponentieel naar boven, naargelang je sneller rijdt, maar toch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenhoezo gaat die tellerafwijking exponentieel mee naar boven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenKomaan, we zijn bijna 20 jaar later?! Mss moet dat eens herzien worden?
Kan je die begrenzing eigelijk verwijderen, en zo ja, is dat illegaal?
Dan kan je met een oude lichtjes opgekietelde Audi S2, Audi 100 Turbo, mb 190E 2.5-16 etc. die karren op de autobahn plagen door ze aan 255km/u voorbij te steken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenin de meeste auto's is dat zo, maar idd niet in allemaal.
lijkt me al genoeg dat je tellerafwijking bij 200 dubbel zo groot is als bij 100. Niet?
Comment
Comment