Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
knap om te zien,maar zelf ne groene rijden,nee merci.
en zo is het bij de meeste,denk niet dat er in het "mijn auto" gedeelte veel donkergroene wagens tussen zitten
haha wa een bagger-groen tegenover dat vorige. dit groen straalt niks maar dan ook niks klasse uit
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Groen interieur vind ik niet zo mooi, eerlijk gezegd. Liever beige, bruin of zwart.
Komt ook niet goed over op die foto. Irl is het zeer mooi te noemen. Of toch zeker de mooiste keuze toen beschikbaar icm de donkergroene lak. Heb het groen al gezien met al die andere interieurs, vooral beige en bruin doen de auto er oud uit zien. Zwart is neutraal. Dat groen geeft het interieur net dat tikje extra.
Nu ja, het is allemaal een kwestie van uw eigen smaak hé.
Ben ik nu de enige die dat groen eigenlijk maar bagger vind... maar goed het probleem ligt waarschijnlijk bij mij, groen is niet mijn ding... op alle vlak
Het enige groen wat ik niet bagger vond was dat groen dat we vorige week bij Audi Hannover hebben gezien. Dat is precies zwart, enkel onder bepaalde hoeken komt er donkergroen door. En zelfs dat zou ik niet moeten hebben
edit: een 997 GT3-RS in Kermit groen mag dan weer wel bij mij op den hof
Comment