Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Het heeft niet lang geduurd ... ik heb het zitten ....
Vandaag velgen verwisseld op de RS , even de schokdempers nagekeken en ja zenne........
De voorste hangen vol met olie . Proficiat audi met jullie fantastisch DRC systeem !
Ik ben is benieuwd wat ze gaan zeggen in de garage want de auto is juist niet meer in garantie .
Als het niet onder garantie maken mogen ze die DRC rommel houden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenHet heeft niet lang geduurd ... ik heb het zitten ....
Vandaag velgen verwisseld op de RS , even de schokdempers nagekeken en ja zenne........
De voorste hangen vol met olie . Proficiat audi met jullie fantastisch DRC systeem !
Ik ben is benieuwd wat ze gaan zeggen in de garage want de auto is juist niet meer in garantie .
Als het niet onder garantie maken mogen ze die DRC rommel houden .
Hopelijk wilt Audi tussenkomen want dat zijn erg dure dempers..
Er waren geruchten dat Audi tot x aantal jaar de DRC's ging blijven vergoeden en vervangen met een gereviseerde versie maar 'k volg al een maandje ofzo niet meer de S/RS fora..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Liever deze imo.
Knappere kleur en die keramik-shizzle lijkt me te duur voor wat het is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenAls dat dat groen is van op die Berline in Monaco, no thanks...
Diepgroen echter, in combinatie met bruin leder...
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Prachtig, maar dat schreeuwt om een opvallendere interieur kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVoor minder heb je een MTM 740PK
Comment
-
Comment