Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op deze foto's zie je het idd niet, maar er is verschil. Heb gisteren enkele andere foto's gezien van Audi's in Suzuka grey en het is waanzinnig knap. Maar het is wel een Audi Exclusive kleurtje, dus reken op + €2.500.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
      ge zie praktisch geen verschil met wit.. of ben ik blind? dat is toch geen kleur die je zomaar kan configureren? of wel?
      De witbalans van die foto's zit compleet fout, er zit overal een blauwe zweem over... tja, moeilijk om dat het subtiele grijze te zien denk ik. Veel hangt ook af van uw monitor waar je nu op kijkt... Best even bij de dealer gaan kijken denk ik.

Comment

• Vind maar eens een dealer die Suzuka grey heeft staan ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Vind maar eens een dealer die Suzuka grey heeft staan ..
          Ze zullen op zijn minst wel staaltjes liggen hebben zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
            Ze zullen op zijn minst wel staaltjes liggen hebben zeker?
            Ja, maar een kleur moet je toch op een wagen zien. Dat is meestal het probleem.

Comment

Ja, maar een kleur moet je toch op een wagen zien. Dat is meestal het probleem.
              Volledig mee akkoord.. Zo'n staaltje zegt meestal niks.

Comment

• OK, ik weet ook wel dat een staal "te weinig toont", maar ik moet alle dagen stalen voorleggen. Je koopt toch ook een zetel, een keuken, een interieur tout court adhv stalen... Verbeeldingskracht doet veel... En ja een dergelijke wagen is een dure aankoop waar je liever geen risico's loopt, maar een gans interieur kost nog pakken meer... geloof me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Top+Gear+Australia+-+Audi+RS6

Jammer van dat Aussie accent
                  Steriel my ass, I'd take it any day.

Comment

• Geen M5 voor gTa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      http://www.pistonheads.com/sales/1063833.htm

Dit moet zowat de meest unieke RS6 zijn... Groen, wit interieur, houtinleg, LPG, berline en Milltek
                      Als ik zo'n interieur zie mis ik altijd onze A6 C5 Avant 3.0 benzine, die kar was full option en zo geniaal knap en sober afgewerkt! Ooit bezit ik terug'n C5, liefst van al RS6 in'n donkergroen kleurtje met een warmbruin interieur !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                        Als ik zo'n interieur zie mis ik altijd onze A6 C5 Avant 3.0 benzine, die kar was full option en zo geniaal knap en sober afgewerkt! Ooit bezit ik terug'n C5, liefst van al RS6 in'n donkergroen kleurtje met een warmbruin interieur !
                        Als ik zoiets lees ben ik blij dat er nog zotte Belgen zijn die een 3l benzine kopen

Comment

• Verschil tussen Suzuka en wit zie je normaal wel hoor. Ik zou direct dat Suzuka kiezen tov een witte, maar een voorbeeldje vinden in Belgie zal waarschijnlijk niet zo gemakkelijk zijn
                          Last edited by ; 09/06/2009, 14:14.

Comment

• Suzuka Q7 vs witte RS4 (de foto's zijn jammer genoeg niet echt goed om dat grijs er deftig uit te doen komen)

Comment

• Op een S8

Comment

1 cm te laag naar mijn goesting. Verder wel af

Comment

• zegt me echt niets, die kleur.

Comment

• en nog, zo zie je maar hoe een foto kan bedriegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      zegt me echt niets, die kleur.
                                      Tzou ook niet mijn keuze zijn, maar wel direct boven een witte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                        Tot een aantal jaar terug zag ik regelmatig een C5 A6 Avant 3.0 benzine rijden hier in de buurt.. van waar ben je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Tot een aantal jaar terug zag ik regelmatig een C5 A6 Avant 3.0 benzine rijden hier in de buurt.. van waar ben je?
                                          Buurt van Leuven. De auto is 3jaar geleden terugverkocht aan de garage te Boortmeerbeek, waar we dan een A4 Avant 1.9 Tdi hebben gekocht. Geen kanon meer zoals de vorige (weer ik maar héél even mee heb kunnen rijden, maar niettemin wel een heerlijk gevoel mee heb gehad), maar niettemin wel een mooie wagen om mee te starten voor mij.
                                          Het kan wel zijn dat de A6 verkocht is naar de buurt van Gent, maar daar heb ik totaal geen weet van. Hij was alleszins zwart, zonder type-aanduiding en zo'n 'oliefilter' (waar Porker zo van houdt) op de voorruit

Comment

Working...
                                          X