Op deze foto's zie je het idd niet, maar er is verschil. Heb gisteren enkele andere foto's gezien van Audi's in Suzuka grey en het is waanzinnig knap. Maar het is wel een Audi Exclusive kleurtje, dus reken op + €2.500.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichtenge zie praktisch geen verschil met wit.. of ben ik blind? dat is toch geen kleur die je zomaar kan configureren? of wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVind maar eens een dealer die Suzuka grey heeft staan ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenZe zullen op zijn minst wel staaltjes liggen hebben zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJa, maar een kleur moet je toch op een wagen zien. Dat is meestal het probleem.
Comment
-
OK, ik weet ook wel dat een staal "te weinig toont", maar ik moet alle dagen stalen voorleggen. Je koopt toch ook een zetel, een keuken, een interieur tout court adhv stalen... Verbeeldingskracht doet veel... En ja een dergelijke wagen is een dure aankoop waar je liever geen risico's loopt, maar een gans interieur kost nog pakken meer... geloof me.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenhttp://www.pistonheads.com/sales/1063833.htm
Dit moet zowat de meest unieke RS6 zijn... Groen, wit interieur, houtinleg, LPG, berline en Milltek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenAls ik zo'n interieur zie mis ik altijd onze A6 C5 Avant 3.0 benzine, die kar was full option en zo geniaal knap en sober afgewerkt! Ooit bezit ik terug'n C5, liefst van al RS6 in'n donkergroen kleurtje met een warmbruin interieur !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenzegt me echt niets, die kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenAls ik zo'n interieur zie mis ik altijd onze A6 C5 Avant 3.0 benzine, die kar was full option en zo geniaal knap en sober afgewerkt! Ooit bezit ik terug'n C5, liefst van al RS6 in'n donkergroen kleurtje met een warmbruin interieur !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenTot een aantal jaar terug zag ik regelmatig een C5 A6 Avant 3.0 benzine rijden hier in de buurt.. van waar ben je?
Het kan wel zijn dat de A6 verkocht is naar de buurt van Gent, maar daar heb ik totaal geen weet van. Hij was alleszins zwart, zonder type-aanduiding en zo'n 'oliefilter' (waar Porker zo van houdt) op de voorruit
Comment
Comment