Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Geen M5 voor gTa?
    Mocht ik zoveel geld uitgeven? Neen.

Als ik "maar" 60k zou kunnen uitgeven komt deze (nog) niet in aanmerking, en dan wel. Misschien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
      Suzuka Q7 vs witte RS4 (de foto's zijn jammer genoeg niet echt goed om dat grijs er deftig uit te doen komen)

die rs4 is waanzinnig knap. Is een White Edition zeker??

en dat grijs zegt me ook weinig: ofwel wit, ofwel grijs, en nix tussenin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Mocht ik zoveel geld uitgeven? Neen.

Als ik "maar" 60k zou kunnen uitgeven komt deze (nog) niet in aanmerking, en dan wel. Misschien.
        voor 50k heb je een M5 touring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
          Buurt van Leuven. De auto is 3jaar geleden terugverkocht aan de garage te Boortmeerbeek, waar we dan een A4 Avant 1.9 Tdi hebben gekocht. Geen kanon meer zoals de vorige (weer ik maar héél even mee heb kunnen rijden, maar niettemin wel een heerlijk gevoel mee heb gehad), maar niettemin wel een mooie wagen om mee te starten voor mij.
          Het kan wel zijn dat de A6 verkocht is naar de buurt van Gent, maar daar heb ik totaal geen weet van. Hij was alleszins zwart, zonder type-aanduiding en zo'n 'oliefilter' (waar Porker zo van houdt) op de voorruit
          Ahja nee 't was een donkerblauwe met type aanduiding.. maar goed om te weten dat er nog mensen zijn die échte motoren kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
            Het heeft niet lang geduurd ... ik heb het zitten ....
            Vandaag velgen verwisseld op de RS , even de schokdempers nagekeken en ja zenne........
            De voorste hangen vol met olie . Proficiat audi met jullie fantastisch DRC systeem !

Ik ben is benieuwd wat ze gaan zeggen in de garage want de auto is juist niet meer in garantie .
            Als het niet onder garantie maken mogen ze die DRC rommel houden .
            Oesje, en voel je dat nu eigenlijk bij 't rijden ????

De mijne heeft een groot onderhoud gehad op 56000km en er was - gelukkig - niets mis mee. Hoeveel kms heeft de jouwe nu ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
              Oesje, en voel je dat nu eigenlijk bij 't rijden ????

De mijne heeft een groot onderhoud gehad op 56000km en er was - gelukkig - niets mis mee. Hoeveel kms heeft de jouwe nu ?
              Ik heb er net 30.000 .
              Ik merk dat de wagen minder comfortabel rijd , maar het is alleen de bestuurderskant dat kapot is denk ik , die hangt redelijk vol met olie .
              De passagierskant begint stillekes olie te verliezen .

Comment

• Al de kans gehad om er met je dealer over te spreken?

Normaal is dat garantie, Audi is maar al te goed op de hoogte van dit probleem. Je moet maar eens m'n post checken in dit topic

Comment

• Voor de mensen die wat internationale Audi forums volgen..

Dit is Pippyrips zijn RS4 B7, 2000 miles nadat de motor intern gereinigd werd omwille van de excessieve 'carbon build-up'

Nadelen van FSI zeg maar?

C-Class (W204) - 2010 C350 with the new engine (292hp) ??? - Hello, is there any indication that 2010 C350 will come with the new engine 3.5 V6 292hp (like the new 2010 E350 Coupe)? I am ready to buy now but I can wait 4-5 months for the better engine. Thanks

Comment

• Dyno day bij Paramount

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Fin!

Comment

• Mugello blijft toch zo razend knap

Comment

• Ah wacht 'k heb nog pics

Comment

• Die donkerblauwe... Blijft m'n favoriete kleur op de B7 RS4.

Comment

• Voor ik het vergeet.. de resultaten van de RR day

Pippyrips – 416.3
                                    rAudiguy – 413.2
                                    bn8959 – 386.2 STOCK, 18k miles
                                    Outlaw – 376.8 STOCK, 28k miles, 1ltr of oil put in on the day
                                    dubbers – 374.9 STOCK, 22K miles, 3K (12 months) since last oil change
                                    Dom81 – 371.7 STOCK, 11K miles, 600 miles since last oil change, SW0090
                                    SR-71 – 369.9 STOCK, 21K miles, 500 miles on oil & sparks
                                    Scoobysnack – 367.6 STOCK, 27K miles, 6 months since service
                                    Jezzer – 367.4 STOCK 11k miles, 2k miles since last oil change
                                    Red Rocket – 363.5
                                    Adam – 363.5 APS remap, 13k miles
                                    P_G – 359.7 STOCK 46000mls 3000 miles until AVS 3 oil change
                                    Marcus_RS4 – 355.8
                                    Pad125 – 355.3 STOCK 28000mls serviced in Dec08
                                    Rs4_avant – 347.8
                                    Gazzer68 – 343 STOCK 33800mls, service done 2 weeks ago
                                    timRS4 – 338.2
                                    Klauster – 325
                                    Scaghead – 311.8
                                    MacRS4 – 301.9
                                    Oli – 297.3 (Maff fault code) STOCK 33600mls SVC due next week
                                    Wat een verschillen

Sommigen steken het op de relatief complexe AWD en ESP/TRC die alles in de war stuurt..
                                    Last edited by ; 11/06/2009, 10:47.

Comment

• 300 tot 386 ????

Comment

• Huh? Er zijn er zelfs met 340 en minder?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Voor ik het vergeet.. de resultaten van de RR day

Wat een verschillen

Sommigen steken het op de relatief complexe AWD en ESP/TRC die alles in de war stuurt..
                                          allemaal rs4 b7?

Comment

Working...
                                          X