Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
    edit: 't is ne Bulgaar
    So?

Als het een Turk was geen enkel probleem zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
      denk ik eerlijk gezegd van ni,wel paar rs2 sedans
      Ah ja, die, juste!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Zalig!

Comment

• quattro gmbh heeft bij mijn weten één sedan gemaakt van de B5 RS4.

Comment

So?

Als het een Turk was geen enkel probleem zeker?

Wtf, check die quote.

Comment

• Damn..... die RS6 sedan is echt af .
              Maar dan zou ik misschien eerder voor een S8 gaan .

Comment

• Die grijze RS6 is de eerste die me ècht aanstaat, ik denk dat het is omdat die anders veel te groot uitziende velgen schoon in proportie lijken nu ('k weet niet wat er altijd 'mis' is met die velg, te groot/te open, te...).

Zo'n RS4 sedan, dat is echt eens zo vet als een avant vind'k!

Comment

zo on-ge-lo-fe-lijk àf!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Is 't niet zo?

Bij een DFI motor komt langs de inlaatkleppen enkel lucht binnen, de brandstof wordt rechtstreeks in de cilinder ingespoten. Bij een motor met indirecte brandstofinjectie wordt de brandstof ingespoten voordat deze (samen met de lucht) via de kleppen in de cilinder gaat. In dat laatste geval stroomt dus een lucht/brandstof mengsel continu langs die kleppen en de brandstof erin zal voor de reiniging van die kleppen zorgen.

If I'm not mistaken.
                    Jip

Zeer knappe zilveren RS6 sedan trouwens!

Comment

Die kar heeft 340.000km. De eigenaar heeft trouwens nog een grijze RS6, is de snelste van USA iirc, duikt binnenkort in de 10sec op de 1/4 mile, en dat met standaard turbo's en uitlaat. Kerel weet wat van chiptunen af (doet het allemaal zelf).

Comment

• 340.000 km op zo'n banen, met zo'n snelheden....daar moet je d'r met een kar 3.400.000 kunnen doen imo.

Comment

Sedan >>>>> Avant

imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            340.000 km op zo'n banen, met zo'n snelheden....daar moet je d'r met een kar 3.400.000 kunnen doen imo.
                            ohja, hij heeft hem recent mild gechipt naar 515pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                              Sedan >>>>> Avant

imo
                              ²²²²²²

al heb ik alle respect voor mensen die de avant verkiezen. door een of andere reden denk je automatisch met een rs6 aan een avant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                                ²²²²²²

al heb ik alle respect voor mensen die de avant verkiezen. door een of andere reden denk je automatisch met een rs6 aan een avant
                                Ik zie de RS6 liever als avant. Vraag me niet waarom, vind dat gewoon veel gaver.
                                Maar moest ik een RS4 kopen zou het een sedan zijn wel. Die vind ik echt ontzettend bruut.
                                www.flickr.com/photos/bramvds
                                www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Sedan >>>>> Avant

imo
                                  Ergens wel, maar mocht ik zelf voor een aankoop staan zou ik serieus twijfelen... avant heeft net dat tikkeltje meer.

Maar als ik dan denk aan die zwarte sedan die ik onlangs zag..... damn zwart rooster, zwarte raamomlijsting, geblindeerde ramen en gunmetal velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    Die kar heeft 340.000km. De eigenaar heeft trouwens nog een grijze RS6, is de snelste van USA iirc, duikt binnenkort in de 10sec op de 1/4 mile, en dat met standaard turbo's en uitlaat. Kerel weet wat van chiptunen af (doet het allemaal zelf).
                                    Schitterend!

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                    Sedan >>>>> Avant

imo
                                    Qua design ja, maar ik denk dat ik toch de Avant zou nemen in the end...

Comment

• Comment

• Comment

Binnen enkele weken gaan we'n testrit maken met de RS6 (op mijn aanraden, want m'n vader was niet echt overtuigd). Daarstraks liet ik hem deze foto's zien, en er was instant interesse Direct enkele reviews afgeprint en klaargelegd op de keukentafel, kwestie van interesse te wekken.
                                          't Is immers echt een schandalig knappe uitvoering in deze kleur met de velgen. Persoonlijk ben ik niet zo voor dergelijke kleuren, maar hier past het wonderwel bij (in tegenstelling tot een Avant in deze kleur...)
                                          Kan iemand me de juiste naam er van geven?

Comment

Working...
                                          X