Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenBinnen enkele weken gaan we'n testrit maken met de RS6 (op mijn aanraden, want m'n vader was niet echt overtuigd). Daarstraks liet ik hem deze foto's zien, en er was instant interesse Direct enkele reviews afgeprint en klaargelegd op de keukentafel, kwestie van interesse te wekken.
't Is immers echt een schandalig knappe uitvoering in deze kleur met de velgen. Persoonlijk ben ik niet zo voor dergelijke kleuren, maar hier past het wonderwel bij (in tegenstelling tot een Avant in deze kleur...)
Kan iemand me de juiste naam er van geven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenIk zou zeggen dat het Monza Silver metallic U7 is, maar zeker weten doe ik dat niet.
Maar soit, als 't geen Audi exclusive is, is 't sowieso Monza zilver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenQua design ja, maar ik denk dat ik toch de Avant zou nemen in the end...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenHandiger en meer understatement, maar de sedan ziet er beter uit vind ik en rijdt ook beter waarschijnlijk.
Comment
-
Belachelijk dit
296 km/u voor een diesel:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichtennet een a4 uit het veld gaan trekken :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenHad geen quattro zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichtennet een a4 uit het veld gaan trekken :-)
en verkeerd topic eeh
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenIk zou zeggen dat het Monza Silver metallic U7 is, maar zeker weten doe ik dat niet.Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOp andere foto's lijkt 't Monza zilver donkerder...
Maar soit, als 't geen Audi exclusive is, is 't sowieso Monza zilver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenZiptuning man man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenZiptuning man man
Als je eens ziet hoeveel personen met hun dikke wagens daar zijn gaan tunen (lees reviews), dan is dat toch een teken dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
Of de mensen zijn snel tevreden.
Ik vind het ook duurder in vergelijking met JD. Vb. voor mijn wagen is het Ziptuning 499 € en bij JD 390 €. En JD staat beter bekend...
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
Als je eens ziet hoeveel personen met hun dikke wagens daar zijn gaan tunen (lees reviews), dan is dat toch een teken dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
Of de mensen zijn snel tevreden.
Ik vind het ook duurder in vergelijking met JD. Vb. voor mijn wagen is het Ziptuning 499 € en bij JD 390 €. En JD staat beter bekend...
Ik ga er volgende week heen met een maat z'n A4 avant 2.0 TDI (140pk)
Ze beloven toch 170pk.
Comment
Comment