Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deed alsof hij als klant zijn RS6 had laten chippen bij ziptuning, met uiteraard de nodige 'wow ziptuning is geweldig' uitspraken. De behaalde cijfers waren echter onrealistisch (zoals WB al aanhaalde), of al zeker ongezond. Dit zette de mensen daar op rs6.com aan het zoeken, en het bleek dus de eigenaar van ziptuning te zijn die effe reclame kwam maken
dikke fail dus.
inderdaad,internet kan e bedrijf toch kraken he,over ziptuning leest ge ni veel positiefs,ma hier heeft hij het natuurlijk deels zelf gezocht.
Dit weekend in Knokke een volledig donkergrijze S8 facelift gezien ... donkere velgen, donkere koets, alle chroom donker, donkere ruiten ... schitterend! Toevallig niemand die daar foto's van heeft?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Dat hele bedrijf komt verschrikkelijk onprofessioneel over bij mij, remappen voor hun is simpel een voorgekauwde map erin laden en klaar is kees. Deftig remappen is maatwerk met een testbank run voor én na. Hun pk/koppel waardes zijn gewoon vreemd. Die 'nieuwe' prestaties stel ik toch ook m'n vragen bij.. 300 kmh in een Q7 En no way dat hij ooit die 600 pk heeft. Of 640 pk en 930 Nm in een nieuwe RS6, topspeed 343
Dat is mijn mening é, je zal wel zien dat er rond dat bedrijf best wat controverse hangt.
Audi Q7 Abt 560 PK
daarom dat ik ook vermelde 'belachelijk'
Als een professionele tuner nog niet eens aan de 600 PK raakt. Enkel de Q7 V12 stoorde mij een beetje
Voor de rest zie ik daar eigenlijk niks mis mee zitten.
Die hun files komen misschien uit hoger gerangschikte tuners eh
Als een professionele tuner nog niet eens aan de 600 PK raakt. Enkel de Q7 V12 stoorde mij een beetje
Voor de rest zie ik daar eigenlijk niks mis mee zitten.
Die hun files komen misschien uit hoger gerangschikte tuners eh
Wss krijgen de professionele tuners daar ook meer uit, maar doen ze dit niet ivm de duurzaamheid/betrouwbaarheid? Standaard krijgt die koppeling al 1000Nm te slikken
Da's een boite die max 1000 Nm (+ marge wrs) aankan, zit ook in een aantal Bentley modellen.
Moest die bak sterker zijn, had de Q7 nog méér koppel want 1000 Nm voor 6 liter en 2 turbo's is niet ZO uitzonderlijk voor een diesel. Er zit nog veel meer in denk ik
Als je eens ziet hoeveel personen met hun dikke wagens daar zijn gaan tunen (lees reviews), dan is dat toch een teken dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
Of de mensen zijn snel tevreden.
Ik vind het ook duurder in vergelijking met JD. Vb. voor mijn wagen is het Ziptuning 499 € en bij JD 390 €. En JD staat beter bekend...
Da's een boite die max 1000 Nm (+ marge wrs) aankan, zit ook in een aantal Bentley modellen.
Moest die bak sterker zijn, had de Q7 nog méér koppel want 1000 Nm voor 6 liter en 2 turbo's is niet ZO uitzonderlijk voor een diesel. Er zit nog veel meer in denk ik
Mja, zou dat veel verschillen van het dubbele van een single turbo 3.0?
Dan vind ik dat wel goede cijfers ~ 250 pk en 500 Nm. Koppel kan dan inderdaad nog wel een 100 Nm hoger.
Comment