Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind die velgen nog goed gaan eigenlijk.

Gesmeed of gewoon gepolierd?

Welke kleur is dat? Ziet er ook wit metallic uit.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      Deed alsof hij als klant zijn RS6 had laten chippen bij ziptuning, met uiteraard de nodige 'wow ziptuning is geweldig' uitspraken. De behaalde cijfers waren echter onrealistisch (zoals WB al aanhaalde), of al zeker ongezond. Dit zette de mensen daar op rs6.com aan het zoeken, en het bleek dus de eigenaar van ziptuning te zijn die effe reclame kwam maken

dikke fail dus.
      inderdaad,internet kan e bedrijf toch kraken he,over ziptuning leest ge ni veel positiefs,ma hier heeft hij het natuurlijk deels zelf gezocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
        Ik vind die velgen nog goed gaan eigenlijk.

Gepolierd dacht ik...
        AutoMinded.be

Comment

• Comment

• Dit weekend in Knokke een volledig donkergrijze S8 facelift gezien ... donkere velgen, donkere koets, alle chroom donker, donkere ruiten ... schitterend! Toevallig niemand die daar foto's van heeft?
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
              Ik vind die velgen nog goed gaan eigenlijk.

parelmoer wit van lamborghini, het heet balloon white.

Of dat denk ik toch

Comment

Toch een achteruitgang wat mij betreft voor ti-mike

Comment

dikke repost, maar wat een zzzound (vooral onboard)

720pk op 1200kg

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Hier nog eentje met HJ Stuck

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Dat hele bedrijf komt verschrikkelijk onprofessioneel over bij mij, remappen voor hun is simpel een voorgekauwde map erin laden en klaar is kees. Deftig remappen is maatwerk met een testbank run voor én na. Hun pk/koppel waardes zijn gewoon vreemd. Die 'nieuwe' prestaties stel ik toch ook m'n vragen bij.. 300 kmh in een Q7 En no way dat hij ooit die 600 pk heeft. Of 640 pk en 930 Nm in een nieuwe RS6, topspeed 343

Dat is mijn mening é, je zal wel zien dat er rond dat bedrijf best wat controverse hangt.
                    Audi Q7 Abt 560 PK

daarom dat ik ook vermelde 'belachelijk'

Als een professionele tuner nog niet eens aan de 600 PK raakt. Enkel de Q7 V12 stoorde mij een beetje

Voor de rest zie ik daar eigenlijk niks mis mee zitten.
                    Die hun files komen misschien uit hoger gerangschikte tuners eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                      Audi Q7 Abt 560 PK

daarom dat ik ook vermelde 'belachelijk'

Als een professionele tuner nog niet eens aan de 600 PK raakt. Enkel de Q7 V12 stoorde mij een beetje

Voor de rest zie ik daar eigenlijk niks mis mee zitten.
                      Die hun files komen misschien uit hoger gerangschikte tuners eh
                      Wss krijgen de professionele tuners daar ook meer uit, maar doen ze dit niet ivm de duurzaamheid/betrouwbaarheid? Standaard krijgt die koppeling al 1000Nm te slikken

Comment

• Da's een boite die max 1000 Nm (+ marge wrs) aankan, zit ook in een aantal Bentley modellen.

Moest die bak sterker zijn, had de Q7 nog méér koppel want 1000 Nm voor 6 liter en 2 turbo's is niet ZO uitzonderlijk voor een diesel. Er zit nog veel meer in denk ik

Comment

dikke repost, maar wat een zzzound (vooral onboard)

720pk op 1200kg

+ YouTube Video

Elke keer die "psst"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten

Als je eens ziet hoeveel personen met hun dikke wagens daar zijn gaan tunen (lees reviews), dan is dat toch een teken dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
                            Of de mensen zijn snel tevreden.
                            Ik vind het ook duurder in vergelijking met JD. Vb. voor mijn wagen is het Ziptuning 499 € en bij JD 390 €. En JD staat beter bekend...
                            JDE is voor de mijne €400 duurder ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Da's een boite die max 1000 Nm (+ marge wrs) aankan, zit ook in een aantal Bentley modellen.

Moest die bak sterker zijn, had de Q7 nog méér koppel want 1000 Nm voor 6 liter en 2 turbo's is niet ZO uitzonderlijk voor een diesel. Er zit nog veel meer in denk ik
                              Mja, zou dat veel verschillen van het dubbele van een single turbo 3.0?
                              Dan vind ik dat wel goede cijfers ~ 250 pk en 500 Nm. Koppel kan dan inderdaad nog wel een 100 Nm hoger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Elke keer die "psst"
                                ²²²²²²²²²²

alleen al hoe dat filmpje start is al genoeg voor mij

Comment

• Teveel tuning op de TT RS

Geef mij maar een TT-S

maar qua specs en sound van de TT-RS
                                  fak
                                  Last edited by ; 16/06/2009, 21:01.

Comment

• Iemand foto's van een Sprint Blue RS4 Avant B7 op Belgische nummerplaat? Iets van x-11-xx (alleen de 11 is juist)

Thx!

Comment

• zoiets dus
                                      prachtige kleur,ooit heb ik da,in sedan

Comment

• haha zalig, APR tiptronictune voor een RS6. Samen met andere tuning uiteraard. Zo launcht dat tenminste lekker

3.8 naar 100 ofzo

+ YouTube Video

Comment

Working...
                                        X