Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Last edited by fabke13; 16/10/2008, 03:04.
    Tijd brengt raad........
    6,1 l/100km

Comment

• Met welke lens zijn zo'n foto's getrokken?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Waarschijnlijk met 'n fish-eye en dan nog geen al te beste, zo'n CR !!

Comment

• Die kuipjes

Comment

• hallooooooooo

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• De nieuwe RS6 sedan ziet er een pak sportiever (minder boot-look-alike) uit dan de avant uitvoering vind ik. Nice en die rode sticksels tot op het dashboard damn... heel ferm (misschien een tikkeltje 'der over').

Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                hallooooooooo

dit blijft toch een pareltje... schitterend!

Comment

• combinatie kleur en velgen is zalig

Comment

• Net nieuws gehad van m'n boekhouder. Ik kan de investering niet aan met het bedrijf ( momenteel ). Ten vroegste ergens Januari dus. Verdomme!

Iemand een goedkope RS6 C5 Avant kopen? Ik kom hem in Januari overkopen en je houdt er iets aan over.
                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                      Net nieuws gehad van m'n boekhouder. Ik kan de investering niet aan met het bedrijf ( momenteel ). Ten vroegste ergens Januari dus. Verdomme!

Iemand een goedkope RS6 C5 Avant kopen? Ik kom hem in Januari overkopen en je houdt er iets aan over.
                      laat maar weten via pb

Comment

Net nieuws gehad van m'n boekhouder. Ik kan de investering niet aan met het bedrijf ( momenteel ). Ten vroegste ergens Januari dus. Verdomme!

Kan je dat niet regelen via een garagist ? Afspraken maken, en je gaat hem halen op garageplaten... en je koopt hem van de garagist in 2009. Zo zou ik het aanpakken denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                          Kan je dat niet regelen via een garagist ? Afspraken maken, en je gaat hem halen op garageplaten... en je koopt hem van de garagist in 2009. Zo zou ik het aanpakken denk ik.
                          idd.

Langs de andere kant ...

is het wel een goed idee van commitments te doen waar je nu blijkbaar nog niet aan kunt voldoen? lijkt me (als zelfstandige) toch gevaarlijk, nee (kijk maar naar Fortis )?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten

Dees is wel VET

Comment

• OMG, die groene B5 RS4 met LM's erop is zowat het summum van RS-heid vind ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                Ik zou dat kunnen proberen. Wist zelf niet dat zoiets mogelijk was. Hoe zit dat dan inzake verzekering en zo?

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                idd.

Langs de andere kant ...

is het wel een goed idee van commitments te doen waar je nu blijkbaar nog niet aan kunt voldoen? lijkt me (als zelfstandige) toch gevaarlijk, nee (kijk maar naar Fortis )?
                                Ik kan de commitments doen maar heb dit jaar al te veel investeringen gedaan met het bedrijf zelf dat we ons niet kunnen veroorloven het geld neer te leggen. Althans niet momenteel. Ik weet niet precies hoe de vork aan de steel zit maar we hebben teveel kosten. Volgend jaar moeten die investeringen niet meer gebeuren - enkel de afschrijvingen - en heb ik dus weer ruimte. Het is alleszins zoiets. Er is een reden waarom ik een boekhouder heb.
                                AutoMinded.be

Comment

Ik kan de commitments doen maar heb dit jaar al te veel investeringen gedaan met het bedrijf zelf dat we ons niet kunnen veroorloven het geld neer te leggen. Althans niet momenteel. Ik weet niet precies hoe de vork aan de steel zit maar we hebben teveel kosten. Volgend jaar moeten die investeringen niet meer gebeuren - enkel de afschrijvingen - en heb ik dus weer ruimte. Het is alleszins zoiets. Er is een reden waarom ik een boekhouder heb.
                                  Da blijkt

Comment

• Met importplaten, maar een garagist kan ook meteen zijn garageplaten gebruiken, verzekering spreekt op die Z-plaat dus no prob. Dealtje maken met een garagist zodat die geen 2 maand staangeld rekent enz... 't overwegen waard als je die kar echt wil !

Comment

• de aankoop is het minste bij zo'n kar

Comment

• Langs de andere kant kan je ook (maar dat is moeilijk i know ) gewoon de boel laten voor wat het is, je plannen in de kast opbergen en in januari opnieuw de jacht openen...

Comment

• Ik hou mijn opties open. Mijn plannen opbergen en hernemen in januari is mogelijk en heeft bovendien de grootste slaagkans. Het voorstel van Tuurbo is trouwens ook niet slecht maar dan moet ik wel een duidelijke, faire deal op papier hebben. Ik ga het eens moeten overlopen allemaal.

Avantus, aankoop is idd het minste maar het probleem ligt zich niet bij andere kosten. De wagen wordt geen daily maar er zal mss 15k km/jaar mee gereden worden. Scheelt al een pak in onderhoud.
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X