Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
De nieuwe RS6 sedan ziet er een pak sportiever (minder boot-look-alike) uit dan de avant uitvoering vind ik. Nice en die rode sticksels tot op het dashboard damn... heel ferm (misschien een tikkeltje 'der over').
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenhallooooooooo
Comment
-
Net nieuws gehad van m'n boekhouder. Ik kan de investering niet aan met het bedrijf ( momenteel ). Ten vroegste ergens Januari dus. Verdomme!
Iemand een goedkope RS6 C5 Avant kopen? Ik kom hem in Januari overkopen en je houdt er iets aan over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenNet nieuws gehad van m'n boekhouder. Ik kan de investering niet aan met het bedrijf ( momenteel ). Ten vroegste ergens Januari dus. Verdomme!
Iemand een goedkope RS6 C5 Avant kopen? Ik kom hem in Januari overkopen en je houdt er iets aan over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenNet nieuws gehad van m'n boekhouder. Ik kan de investering niet aan met het bedrijf ( momenteel ). Ten vroegste ergens Januari dus. Verdomme!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenKan je dat niet regelen via een garagist ? Afspraken maken, en je gaat hem halen op garageplaten... en je koopt hem van de garagist in 2009. Zo zou ik het aanpakken denk ik.
Langs de andere kant ...
is het wel een goed idee van commitments te doen waar je nu blijkbaar nog niet aan kunt voldoen? lijkt me (als zelfstandige) toch gevaarlijk, nee (kijk maar naar Fortis)?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenKan je dat niet regelen via een garagist ? Afspraken maken, en je gaat hem halen op garageplaten... en je koopt hem van de garagist in 2009. Zo zou ik het aanpakken denk ik.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenidd.
Langs de andere kant ...
is het wel een goed idee van commitments te doen waar je nu blijkbaar nog niet aan kunt voldoen? lijkt me (als zelfstandige) toch gevaarlijk, nee (kijk maar naar Fortis)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
Ik kan de commitments doen maar heb dit jaar al te veel investeringen gedaan met het bedrijf zelf dat we ons niet kunnen veroorloven het geld neer te leggen. Althans niet momenteel. Ik weet niet precies hoe de vork aan de steel zit maar we hebben teveel kosten. Volgend jaar moeten die investeringen niet meer gebeuren - enkel de afschrijvingen - en heb ik dus weer ruimte. Het is alleszins zoiets. Er is een reden waarom ik een boekhouder heb.
Comment
-
Ik hou mijn opties open. Mijn plannen opbergen en hernemen in januari is mogelijk en heeft bovendien de grootste slaagkans. Het voorstel van Tuurbo is trouwens ook niet slecht maar dan moet ik wel een duidelijke, faire deal op papier hebben. Ik ga het eens moeten overlopen allemaal.
Avantus, aankoop is idd het minste maar het probleem ligt zich niet bij andere kosten.De wagen wordt geen daily maar er zal mss 15k km/jaar mee gereden worden. Scheelt al een pak in onderhoud.
Comment
Comment