Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vet filmpje
    Nima, foto's van de RS6 ?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Verbazend goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Miljaar . Even een Gallardo volgen met je break.

Ik wil een C6 RS6 .
        Ik ook!!! Ongelooflijke prestatie!
        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
          Daarstraks een RS6 gezien fack hoe dik !
          Reedt een oude dame mee, nog een oude dame als passagier en de man zat vanachter. vreemd zicht
          Verleden tijd en toch dt. Sterk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Ik wil een Brabus Bullit.
            Echt hé...

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Hmmm, ik zou om écht te hebben liever een C6 RS6 hebben.

Zo'n Brabus lijkt me geen auto om 20-30k per jaar mee te bollen, wanneer je de kosten nog enigszins reëel wilt houden.

Koop een C5 en chip die: voor 20.000 EUR ben je gesteld

Comment

• C5 is en blijft de über-audi-kombi.

B5 ook wel een beetje.

Comment

• Voor mij B5 eigenlijk meer als C5.

Maar dat maakt de C5 er niet minder lekker om

Daarnet in die X6 zittend een RS6 C5 black mét shadowlook kruisen....

That stings!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

That stings!!

Terecht hé.

Comment

• Comment

Waarom Leftlane? Sorry maar ik heb een stuk gemist denk ik
                      Is de RS6 weg ofzo?

Comment

*Knuffel*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                          Waarom Leftlane? Sorry maar ik heb een stuk gemist denk ik
                          Is de RS6 weg ofzo?
                          Nee maar wel uitgeschreven, ik bol nu met de 535d, is toch iets gunstiger qua verbruik.
                          Paar dagen geleden nog rit van 750km gemaakt en ik zit aan 8,4 liter....Dat had met de zes dik 15 geweest, superplus.

Ik heb er bijna 2 jaar mee gereden en zo'n 170.000km mee gereden, so I had my share of fun
                          Maar het doet nog altijd wel wat pijn als ik er 1 zie, zou maar raar zijn als ik die kar niet zou missen.

Comment

*Knuffel*
                            Let vooral op het feit dat ie ook nog eens in de sneeuw staat

Comment

• tgohja tis voor iedereen crisis eh . Alst zware crisis is gaan we onze 535d uithalen

Comment

Nee maar wel uitgeschreven, ik bol nu met de 535d, is toch iets gunstiger qua verbruik.
                                Paar dagen geleden nog rit van 750km gemaakt en ik zit aan 8,4 liter....Dat had met de zes dik 15 geweest, superplus.

Ik heb er bijna 2 jaar mee gereden en zo'n 170.000km mee gereden, so I had my share of fun
                                Maar het doet nog altijd wel wat pijn als ik er 1 zie, zou maar raar zijn als ik die kar niet zou missen.
                                535d is ook niet mis nochtans Komt natuurlijk wel niet in de buurt van rennkombi Goe gebold op 2jaar in ieder geval
                                Ik stel voor dat jij een RS4 B5 koopt Dan kan je mij al doen kwijlen en warm maken eer dat ik er een koop

Comment

• Puik voorstel doe je daar .

RS2
                                  RS4
                                  RS6

Dan is het alleen nog wachten op de R8

Comment

Puik voorstel doe je daar .

RS2
                                    RS4
                                    RS6

Dan is het alleen nog wachten op de R8
                                    V10 dan wel

Comment

V10 dan wel
                                      Idd

Leuk, zo van

5
                                      6
                                      8

en dan 10

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ik heb altijd gezegd dat ik er mee stop als daily als ik meer aan het geld begin te denken dan aan de fun.
                                        Et voila.

Uiteraard, als ik onbeperkt geld tot mijn beschikking had zou ik er mee blijven rijden, daar gaan we niet hypocriet over doen

Comment

535d is ook niet mis nochtans Komt natuurlijk wel niet in de buurt van rennkombi Goe gebold op 2jaar in ieder geval
                                          Ik stel voor dat jij een RS4 B5 koopt Dan kan je mij al doen kwijlen en warm maken eer dat ik er een koop

Absoluut is die 535d niet mis, ik mag me zéér gelukkig prijzen dat ik met zoiets kan rondkarren, dat besef ik maar al te goed. Daarom is het ook niet echt een "achteruitgang", dat klint wat belachelijk als je over dergelijke auto's praat.

RS4 B5, echt he...maar die zijn nog te duur, gaan nog wel flink zakken. Tussen 5 en 10K ben ik mss kandidaat

Comment

Working...
                                          X