Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ge zit in 't juiste topic, dus ge moet u niet inhouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
      Ah, echt? Nog altijd dezelfde eigenaar? Dacht dat die zich hier eens geregistreerd had maar weet ni of 'em nog actief is.
      Dat weet ik niet, het is altijd tussen Lille en Herentals dat ik die tegenkom. Als je die daar verkocht heb zou het dus wel kunnen dat het nog altijd dezelfde is die er mee rijdt.
      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
        Dat weet ik niet, het is altijd tussen Lille en Herentals dat ik die tegenkom. Als je die daar verkocht heb zou het dus wel kunnen dat het nog altijd dezelfde is die er mee rijdt.
        Ik denk dat ik hem ook al eens ben tegen gekomen. Was de stoere jongen aan het uithangen in het centrum van Kasterlee. Redelijk druk verkeer en dan volop pattineren, in de wagen voor hem zn kont hangen en van die dingen. Ik doe ook al eens zot daar nie van, maar vind da ge in de bebouwde kom wel wa de regels kunt volgen. En ik weet nie hoeveel pk da ding heeft, maar weinig leken het er allesinds nie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tricks Bekijk Berichten
          Ik denk dat ik hem ook al eens ben tegen gekomen. Was de stoere jongen aan het uithangen in het centrum van Kasterlee. Redelijk druk verkeer en dan volop pattineren, in de wagen voor hem zn kont hangen en van die dingen. Ik doe ook al eens zot daar nie van, maar vind da ge in de bebouwde kom wel wa de regels kunt volgen. En ik weet nie hoeveel pk da ding heeft, maar weinig leken het er allesinds nie.
          Pattineren? Met een quattro? Sterk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            Pattineren? Met een quattro? Sterk

wat zeg jij nu?

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Sorry, ben dan ook geen audi kenner

Comment

• kletter tegen die begrenzer

Comment

• Audi fanaten

Comment

• Comment

• Das van toen ik je omhoog trok de heuvel op op je skateboard!

Comment

• fak dat was een vette meeting!

Zondag ronquières ofwat?

Comment

• Ik was naar foto's van die italiaanse tomaat aan het zoeken, en toen kwam ik dat tegen....tsja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            wat zeg jij nu?

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            ik wil ook zo'n stootkussen vooraan!

Comment

• @Flow: Spammen? Spammen zeg je? Orgasmes doneren ja!
                              AutoMinded.be

Comment

• Comment

• Comment

• De nieuwe RS6 is toch ook wel dik hoor

Comment

• tuning van nothelle

Comment

• Bah, en als het hier dan toch moet staan -> AUDI-lovers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                          Bah, en als het hier dan toch moet staan -> AUDI-lovers.
                                          WAT?

Overdreven tuning zeker?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X