Heeft er iemand soms een paar foto's van een S5 in de sneeuw, want ik vind er niet zo gemakkelijk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGoed hopelijk voor de eigenaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenIk hoop het ook maar ik dacht dat bij die garages niet alle wagens ingeschreven zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenKlein detail, om één van de RS4'en mee te nemen heeft men zelfs een Porsche met de bijhorende sleutel verplaatst gezien deze in de weg stond om met die RS4 te kunnen wegrijden. Die Porsche werd zelfs niet meegenomen, gewoon verplaatst ...
Zijn ook goei autos om te gebruiken bij criminele activiteiten. Snel, ruim en discreet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk BerichtenDe toekomstige Audi S4... WAT een DROOMKAR!
(iemand een idee'tje welk kleur dit is?)
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk BerichtenDe toekomstige Audi S4... WAT een DROOMKAR!
(iemand een idee'tje welk kleur dit is?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenBij die diefstal, schroeven die dieven dan eerst nog even nep-nummerplaten op die auto's (anders vallen ze misschien op als er toch een agent zou voorbijrijden) of 'racen' ze weg.
op de trailer, of in een magazijn..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDiezelfde dag zijn wij daar nog gepasseerd.
Echt verschrikkelijk hoe men zoiets kan doen. Gewoon eerlijk u brood verdienen is te veel gevraagd zeker?
Btw, heeft Bavaria motors ook niet van die ingewikkelde alarmsystemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichtenbwa ik plaats die dingen al negen jaar en er is altijd wel een manier te vinden om binnen te geraken en alles te omzeilen ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenJij weet meer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichtenneen ik niet, daar heb ik geen tijd en behoefte aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenal onderweg? wanneer mag ik jullie verwachten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenal onderweg? wanneer mag ik jullie verwachten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBen je daar alleen eigenlijk?
M-optic en anja komen morgen normaalgezien, maar ik wou niet wachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichtenneen, we gaan naar amsterdam want daar zijn drugs en hoeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichtenneen, we gaan naar amsterdam want daar zijn drugs en hoeren
Of is dat weer niet goed genoeg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenik heb een doos dafalgan codeine 500 en een strakke jack russel.
Of is dat weer niet goed genoeg?
Comment
Comment