Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft er iemand soms een paar foto's van een S5 in de sneeuw, want ik vind er niet zo gemakkelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Goed hopelijk voor de eigenaar...
      Ik hoop het ook maar ik dacht dat bij die garages niet alle wagens ingeschreven zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
        Ik hoop het ook maar ik dacht dat bij die garages niet alle wagens ingeschreven zijn?
        De eigenaar zal wel een soort van diefstalverzekering hebben zeker voor z'n zaak.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
          Klein detail, om één van de RS4'en mee te nemen heeft men zelfs een Porsche met de bijhorende sleutel verplaatst gezien deze in de weg stond om met die RS4 te kunnen wegrijden. Die Porsche werd zelfs niet meegenomen, gewoon verplaatst ...
          Das wschl pikken op bestelling ...

Zijn ook goei autos om te gebruiken bij criminele activiteiten. Snel, ruim en discreet.

Comment

• De toekomstige Audi S4... WAT een DROOMKAR!
            (iemand een idee'tje welk kleur dit is?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
              De toekomstige Audi S4... WAT een DROOMKAR!

Daytona/metoorgrijs?
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
                De toekomstige Audi S4... WAT een DROOMKAR!

dit lijk me dezelfde photoshop van meer dan een jaar geleden toen er impressies van de A4 (B gemaakt werden (adhv A5/S5 photoshops).

Comment

• Bij die diefstal, schroeven die dieven dan eerst nog even nep-nummerplaten op die auto's (anders vallen ze misschien op als er toch een agent zou voorbijrijden) of 'racen' ze weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                    Bij die diefstal, schroeven die dieven dan eerst nog even nep-nummerplaten op die auto's (anders vallen ze misschien op als er toch een agent zou voorbijrijden) of 'racen' ze weg.
                    hangt er vanaf... maar er mee blijven rijden op de openbare weg is meestal niet de manier.

op de trailer, of in een magazijn..

Comment

• Diezelfde dag zijn wij daar nog gepasseerd.

Echt verschrikkelijk hoe men zoiets kan doen. Gewoon eerlijk u brood verdienen is te veel gevraagd zeker?

Btw, heeft Bavaria motors ook niet van die ingewikkelde alarmsystemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                        Diezelfde dag zijn wij daar nog gepasseerd.

Echt verschrikkelijk hoe men zoiets kan doen. Gewoon eerlijk u brood verdienen is te veel gevraagd zeker?

Btw, heeft Bavaria motors ook niet van die ingewikkelde alarmsystemen?
                        bwa ik plaats die dingen al negen jaar en er is altijd wel een manier te vinden om binnen te geraken en alles te omzeilen ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
                          bwa ik plaats die dingen al negen jaar en er is altijd wel een manier te vinden om binnen te geraken en alles te omzeilen ze
                          Jij weet meer?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            Jij weet meer?
                            neen ik niet, daar heb ik geen tijd en behoefte aan

Comment

neen ik niet, daar heb ik geen tijd en behoefte aan
                              al onderweg? wanneer mag ik jullie verwachten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                Ben je daar alleen eigenlijk?

Comment

neen, we gaan naar amsterdam want daar zijn drugs en hoeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Ben je daar alleen eigenlijk?
                                    jups! feels a little bit bralo maar dan moet ik ook geen afwas doen van andere mensen enzo

M-optic en anja komen morgen normaalgezien, maar ik wou niet wachten

Comment

Bij Fiddy berengenitaliën en raclette

Comment

ik heb een doos dafalgan codeine 500 en een strakke jack russel.

Of is dat weer niet goed genoeg?

Comment

ik heb een doos dafalgan codeine 500 en een strakke jack russel.

Of is dat weer niet goed genoeg?
                                          Nog beter

Comment

Working...
                                          X