Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichteneen automaat, met stoffe quattro zetels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenWeet er toevallig nog iemand een oem setje b7 RS4 velgen liggen ?
Het is voor winterbanden op te monteren omdat de p zero banden nikse waard zijn in de sneeuw .
En door de remmen moet ik 19" velgen steken met zeker et29 en dan is de keuze beperkt .
Kijk eens op ebay, daar heb ik er gezien (OEM)...
Hier bij de dealer kost een set 19" + winterbanden 3350 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenHier bij de dealer kost een set 19" + winterbanden 3350 euro
'k Heb ooit es gaan kijken voor 19inch voor de S6:
Dus voor die velg moeten we in het gamma van de S8 gaan kijken, voor de S6 leveren ze dat niet.
571 € per velg (zonder band)
Prijs per band:
Dunlop -> rond de 170€
Continental -> 206€
Dus alles samengerekend om originele velgen te kopen via de garage + banden
=
571€ X 4 + 206€ X 4 = 3108€
Vergeleken met die replica's die geleverd zijn met band = 1500€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenelke diesel
Op enkele uitzonderingen na.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenHmmm ik vond 't ook in de sneeuw. Vraag is natuurlijk : hoeveel keer valt zoiets voor ?
Kijk eens op ebay, daar heb ik er gezien (OEM)...
Hier bij de dealer kost een set 19" + winterbanden 3350 euro
Het rijden viel enorm goed mee , maar vanaf ik de rem aanraakte schoof ik direct .
Ik was alle chance bijna terug thuis en ik doe met de RS4 redelijk wat KM's dus ik wil dat niet nog eens meemaken .
De p zero banden zijn echt goede banden maar in de sneeuw zijn die serieus door de mand gevallen .
Ik heb net een nieuw setje oem 19'ers gevonden in titanium kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDaarnet ff naast een S6 gestaan die stationair stond te draaien ->
0,0 van geluid Ok, het is maar stationair natuurlijk maar je zou toch wel iets verwachten van een V10...? Je hoorde die echt amper draaien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDaarnet ff naast een S6 gestaan die stationair stond te draaien ->
0,0 van geluid Ok, het is maar stationair natuurlijk maar je zou toch wel iets verwachten van een V10...? Je hoorde die echt amper draaien
blijft een understated (wat ze zo hard verneuken met die LEDS) wagen he, hoeft niet te brullen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEr zijn bitter weinig karren die als ze warm staan stationair veel lawaai maken.
Comment
-
knap...
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Comment