Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Trouwens, vorige week een stukje kunnen meerijden in Tuur Bo's RS4, enorm verrast door de strakheid van dat ding!

Lijkt enorm "tight" (kan geen beter woord vinden) te rijden, moet echt een genot zijn als daily, zo'n kar!
    dat ding heeft echt een shitload aan grip.. ik blijf er bij .. beste driver's Audi waarmee ik ooit reed..

'k ben echt benieuwd wat een E90 M3 daar tegen doet qua 'gevoel'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
      Dat zijn ook weer de spiegels met één arm precies, de standaard spiegels (dus alu op gewone versies en gunmetal op exclusive) hebben toch twee dunne pootjes? Ook zo bij Tuur Bo.
      Als je de spiegels in koetswerkkleur nam (optie) dan had je die dubbele pootjes niet meer. Dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        dat ding heeft echt een shitload aan grip.. ik blijf er bij .. beste driver's Audi waarmee ik ooit reed..
        Ik heb met een S4 meegereden op de Nordschleife, en het kan mssch raar klinken, maar die "grip" van die kar maakte het net minder leuk vond ik. Dat ding plakt echt met de 4 wielen aan de baan, maar mist daardoor wat speelsheid. IMHO he

Comment

• zo jammer dat ge de RS6 ni kunt configureren op de website... zelfs geen eigen pagina te vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Jaloers!

Waar?
            Op de passagierszetel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Als je de spiegels in koetswerkkleur nam (optie) dan had je die dubbele pootjes niet meer. Dacht ik.
              heeft te maken met inklapbaar of niet,niet met 't kleur dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

'k ben echt benieuwd wat een E90 M3 daar tegen doet qua 'gevoel'
                M3 om te rijden

RS4 om te hebben, naar te kijken, en in te zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  M3 om te rijden

en niet vergeten, om mee te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    M3 om te rijden

Ik heb het genoegen om met de twee gereden te hebben...
                    Mijn voorkeur als "auto" gaat zeker naar de RS4, De M3 was lots of fun, maar net iets te om dagelijks mee op stap te gaan, de weg was een beetje "vettig" en zelfs in zijn 3e vroeg ie nog stuurcorrecties vanwege de slingerend kont...
                    Dat heb ik in mijn porsche nog nooit meegemaakt, het oogt misschien spectaculair in al die boekskes, maar om dagelijks supersnel uit de voeten te komen ben je beter af met een RS4.
                    De sound van beide is mooi, maar de RS klinkt zwaarder, de M3 heeft een hogere pitch.

Laat me duidelijk zijn: een M3 is eveneens een wereldkar, maar hier spreken we over de details en dan moet ieder voor zich de normen bepalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                      Laat me duidelijk zijn: een M3 is eveneens een wereldkar, maar hier spreken we over de details en dan moet ieder voor zich de normen bepalen.
                      1 van de snuggerste dingen die ik in mijn bijna 2 jaar op dit forum gelezen heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten

Daarom zeg ik: Als het enkel voor het pure rijplezier is, geef mij de M3, omdat die mij meer ligt dan de RS4.

Op alle andere vlakken de RS4. Qua rijplezier komt ie net dat tikkeltje onder een M3 uit, maar op "look and feel" steekt ie met kop en schouders boven die BMW uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          1 van de snuggerste dingen die ik in mijn bijna 2 jaar op dit forum gelezen heb.
                          Je slaat de nagel op de kop!

Al dat over en weer gooien met argumenten hier op het forum waarom BWM beter zou zijn dan Audi, het omgekeerde is uiteraard ook van toepassing, begint me de oren uit te komen de laatste tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            Je slaat de nagel op de kop!

Al dat over en weer gooien met argumenten hier op het forum waarom BWM beter zou zijn dan Audi, het omgekeerde is uiteraard ook van toepassing, begint me de oren uit te komen de laatste tijd.
                            Bwa

ondertussen gaat het tenminste niet over levertijden

Comment

• Daar zeg je nog zoiets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                En 't komt van een coiffeur!

j/k Beltar

Comment

• Comment

• Ik vind die velgen te groot.

Comment

• 20" ofzo?

Comment

• uhu..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                          20" ofzo?
                                          ja, van de A5

normale RS4 velgen zijn 19inch

Comment

Working...
                                          X