Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk Berichten
    Gevonden en besteld! Bedankt!
    't Is niets!

't Zal goed staan met die shadowlook op uw A6.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      't Is niets!

't Zal goed staan met die shadowlook op uw A6.
      Laat ons bidden

Comment

• D MAX - Tim Schrick - RS4 & R8
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Leuk en informatief

Comment

• wat een mooie kleur, op allebei de wagens

Comment

• Audi RS6 met Sportec velgen (22")

Niet slecht vind ik, alhoewel ik denk dat het mooier zou zijn op de berline...

Comment

• Waar wat voor een

Comment

• Ik heb vandaag men winter velgen gestoken , maar ik heb geen TPMS in de wintervelgen (4x€100 vond ik wat teveel) .
                Dus nu heb ik natuurlijk een TPMS waarschuwing staan op den DIS .
                Kan je dat met de VAG COM afzetten ?

Ik zal één van de dagen is nen foto nemen van de RS met de Titanium kleur velgen eronder .

Comment

• Veel te groot die velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                    Ik heb vandaag men winter velgen gestoken , maar ik heb geen TPMS in de wintervelgen (4x€100 vond ik wat teveel) .
                    Dus nu heb ik natuurlijk een TPMS waarschuwing staan op den DIS .
                    Kan je dat met de VAG COM afzetten ?

Ik zal één van de dagen is nen foto nemen van de RS met de Titanium kleur velgen eronder .
                    Goeie vraag, mijn set is net gearriveerd maar ik wacht tot het opnieuw winterweer wordt om ze eronder te steken.

Op welke manier krijg je die waarschuwing ? Bij staat er eigenlijk continu TPMS (in 't geel) op het display en ik heb me eerlijk gezegd al afgevraagd of dat nu betekent dat het TPMS aanstaat dan wel of dit een waarschuwingsmelding is...

Comment

• Wat een vette bak, heeft de kuipstoelen, de ceramics en heeft nu ook een ander uitlaatsysteem, hij wist me te vertellen dat het een eisenmann was.

Het geluid dat hieruit komt

Comment

• Eisenmann voor RS4?

Nog nooit van gehoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Eisenmann voor RS4?

Nog nooit van gehoord

Ik ook niet, maar dien Hollander zei mij dat, dusja

Comment

• Jawohl! 4 Pijpjes is trouwens niet mooi.

http://www.eisenmann-sportauspuff.ov...ovs_modell=RS4

Comment

• Raar, voor Audi/VAG zou ik in quasi alle gevallen voor een Milltek gaan..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                                Hoe komt het dat al die sjarels daar hun lichten en nummerplaat afplakken?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
                                  Audi RS6 met Sportec velgen (22")

Niet slecht vind ik, alhoewel ik denk dat het mooier zou zijn op de berline...
                                  Veel te weinig band. Minstens 2" te groot om knap te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Hoe komt het dat al die sjarels daar hun lichten en nummerplaat afplakken?
                                    Lichten zijn veplicht (dacht ik)? En nummerplaat voor de verzekering ofzo?

Comment

• Dikke B6 S4 in Goodwoodgrün Perleffekt

Comment

• RECARO

Comment

• B6 S4, dichtbij perfectie. Zeker die je post, al zie ik nog liever Avus velgen dan deze (iets te klein).

Comment

Working...
                                          X