Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Onder de 20.000,- vind ik het "de moeite" niet om 'm te verkopen. Ik weet hoe er mee gereden is, ik weet wat er aan die bak scheelt en wat niet..en die is zeker meer dan 20K waard. Enkel niet door z'n kms, en aangezien ik niet de man ben om die boel terug te schroeven is dat helaas het enige waar eventuele kopers hun subjectieve mening op baseren.
Ze kopen liever een afgeragde krel met 100k km's dus. Dat is natuurlijk altijd wat het gevaar met tweedehands, je kan niet altijd afleiden hoe er met een kar gereden is.
Ze kopen liever een afgeragde krel met 100k km's dus. Dat is natuurlijk altijd wat het gevaar met tweedehands, je kan niet altijd afleiden hoe er met een kar gereden is.
Tja...maar het is nu eenmaal vaak een doorslaggevende factor bij 98% van de eventuele kopers. Ik neem het ze niet kwalijk, ik maak me d'r zelf ook schuldig aan.
Bij een RS6 zeggen kilometers al helemaal niet. Stadsverkeer en korte afstanden zijn enorm slecht voor deze wagen, en als ik de mijne start plakken er sowieso altijd 150km of meer achter. Of dat nu aan 120 of aan 250 is maakt eigenlijk niet zoveel uit.
Comment