Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Valt nog goed mee,nieuwe motorkap erop en klaar .
    Liever dat ze zoiets doen op m'n motorkap dan over héél de flank.
    Is ook wat ik denk. Een motorkap herspuiten kost 200-300 € heb ik me laten wijsmaken.

valt goed mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
      Fak ik had er nooit opgelet gewoon die fotos gekopieerd en geplakt, kdacht op de thumbnail een rs4 te zien
      Altijd al geweten dat je er een tuner in je zat. Uiteindelijk ga je nog altijd op de PIH naar school he

Comment

• Gesteld dat ik het interieur van de RS6 in de U.S. verkoop...met een achterbank zijn ze daar niks zeker?

Comment

• Waarom niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Waarom niet?
            Omdat dat sportzetels zijn en ze die daar niet hebben

Comment

• achterbank zijn ze niets mee, omdat een avant daar nooit geleverd is geweest

Comment

• Ook niet in niet-RS versie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  achterbank zijn ze niets mee, omdat een avant daar nooit geleverd is geweest
                  Oh ja fxck dat was het

Comment

• Denk sowieso dat ik dat hele spel met de huidige dollarkoersen beter ergens in de EU dump

Comment

• Avant is wel geleverd geweest tot aan de S6, maar bij de gewone A6'n is de achterbank anders... batt enzo zitten dan vanvoor.

Comment

• LL, ga je van je RS6 een racekrel maken?

Comment

• Iemand anders gaat dat doen...die persoon heeft al een klein vermoeden

Comment

• de weegschaal staat al klaar

Comment

• Euhm....VET!

Comment

• Tja wat moet ik doen? Een RS6 verkopen voor een schamele 15.000 EUR ofzo, I don't think so

(Vooraleer ir_fuel gaat posten dat 15.000 EUR voor veel mensen een enorm bedrag is: voor mij ook, ik doel op het feit dat het zonde is )

Smiley om aan te tonen dat ik bloedserieus ben:

Comment

• Ik geef er anders wel €15.200 voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Ik geef er anders wel €15.200 voor.
                                    Onder de 20.000,- vind ik het "de moeite" niet om 'm te verkopen. Ik weet hoe er mee gereden is, ik weet wat er aan die bak scheelt en wat niet..en die is zeker meer dan 20K waard. Enkel niet door z'n kms, en aangezien ik niet de man ben om die boel terug te schroeven is dat helaas het enige waar eventuele kopers hun subjectieve mening op baseren.

Comment

• Ze kopen liever een afgeragde krel met 100k km's dus. Dat is natuurlijk altijd wat het gevaar met tweedehands, je kan niet altijd afleiden hoe er met een kar gereden is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Ze kopen liever een afgeragde krel met 100k km's dus. Dat is natuurlijk altijd wat het gevaar met tweedehands, je kan niet altijd afleiden hoe er met een kar gereden is.
                                        Tja...maar het is nu eenmaal vaak een doorslaggevende factor bij 98% van de eventuele kopers. Ik neem het ze niet kwalijk, ik maak me d'r zelf ook schuldig aan.

Bij een RS6 zeggen kilometers al helemaal niet. Stadsverkeer en korte afstanden zijn enorm slecht voor deze wagen, en als ik de mijne start plakken er sowieso altijd 150km of meer achter. Of dat nu aan 120 of aan 250 is maakt eigenlijk niet zoveel uit.

Comment

• autosnelwegkilometers zijn ook veel minder sletig idd (en de bak is altijd goed warm geweest).

Mijn kar ook hoor, ik denk dat 95% van de kilometers op de E40/E19/A54 gereden is

Comment

Working...
                                          X