Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Da's echt iets voor mij, moet ik ooit is doen

Shit, ik zou echt géld geven om 'ns snelheden te voelen van +340 km/h ergens tussen Frankfurt en Darmstadt ofzo. Da's toch meer kicken dan op zo'n saai rond ding.
    Ik heb al is 345km/h gereden met een Chrysler 300C van Startech maar was wel op de pc GTA San Andreas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      Ik heb al is 345km/h gereden met een Chrysler 300C van Startech maar was wel op de pc GTA San Andreas.

ahahahah*

*kort nemo lachje

Comment

ahahahah*

*kort nemo lachje
        hahahahahhaha .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
          Heb zo ook eens in auto exclusief () gelezen van een Nardo highspeed event.

Snelste wagen was: Audi TT Bimoto MTM 390km/u had al eens op circuit van Papenburg 393 gehaald met 2 watergekoelde turbomotoren.

Trouwens je kan zo'n TT kopen voor een slordige 600.000 euro

Verder nog aanwezig:

Sportec SPR1 380km/u
          TechArt GT street 358km/u
          Brabus en MKB e-klasse 330km/u
          Lorinser Nardo 325km/u
          Maybach 57s 330km/u
          HGP Golf R32 327km/u
          ACschnitzer M5 touring op gas 320 km/u
          Edo murcielago 345km/u

Zot
          Heb ik ook gelezen

Comment

Da's echt iets voor mij, moet ik ooit is doen

Shit, ik zou echt géld geven om 'ns snelheden te voelen van +340 km/h ergens tussen Frankfurt en Darmstadt ofzo. Da's toch meer kicken dan op zo'n saai rond ding.
            Wel ik zou het ook wel eens leuk vinden, kan niet wachten tot de begrenzer eraf is bij mij... Hoe snel kan de Sechs?

Is idd een saai rond ding maar toch niet iets veiliger dan FF naar DS denk ik

Maar 390, een TT? ik was verrast

Comment

• 298 km/h op gps is het hardste wat ik er uit kreeg, toen stond de tacho zowat pak op 315 km/h, serieuze afwijking dus!

Zijn toen speciaal ff naar Bottrop gegaan om de A31 te nemen naar Emden, kun je in alle veiligheid even testen, da's waar Brabus testritten vaak plaatsvinden.

Video is al een paar keer gepost

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Trouwens, die TT is ook niet echt een "normale" wagen meer hé, ik denk dat zowat bijna alles aan die kar aangepast is

Comment

298 km/h op gps is het hardste wat ik er uit kreeg, toen stond de tacho zowat pak op 315 km/h, serieuze afwijking dus!

Zijn toen speciaal ff naar Bottrop gegaan om de A31 te nemen naar Emden, kun je in alle veiligheid even testen, da's waar Brabus testritten vaak plaatsvinden.

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gisteren gelezen dat Michel z'n RS6 over de 320 op gps loopt.... teller staan dan dik in het niets op ongeveer 350 te wijzen

Comment

• Zonder speciale banden enzo?

Comment

Zonder speciale banden enzo?
                      i guess

"de canonbal run in duitsland in het voorjaar, consistent boven de (echte) 300 km/u. Hoogste top daar van Mabel was 312 km/u. (het asfalt op die weg was relatief stroef; normaal gaat het boven de 320 km/u). Op de teller staat dan, doorgeteld, 350 km/u."

Comment

• Zotjes!

Die van mij wou toch echt niet meer verder op 298 km/h, en ik heb toch vrij lang geprobeerd.. Voor we het wisten zaten we al 75 km van Bottrop

Comment

• Jammer dat ze em terug begrensd hebben bij MTM

je voelt die daar echt inlopen

Comment

• Tja jammer...misschien for my own sake niet slecht. Ik kan me niet voorstellen dat ze hun klanten gaan pesten, zal z'n redenen wel hebben.

Comment

• ja tuurlijk, als je met die tuning (zonder grotere koelers, intercoolers etc) 10min aan een stuk plankgas zou kunnen rijden op échte top speed... het boeltje zou niet lang meegaan

Comment

• Dju dat is hard, nog nooit sneller gereden dan 264 GPS, met de M3 dan nog die blijkbaar iets later begrensd was

Wil na mijn tuning toch ook wel eens aan de magische grens van de 300 geraken
                                Last edited by Jerain; 27/09/2008, 13:56.

Comment

• moet lukken na die tuning denk ik zo..

Comment

298 km/h op gps is het hardste wat ik er uit kreeg, toen stond de tacho zowat pak op 315 km/h, serieuze afwijking dus!

+ YouTube Video
                                    Lijkt echt zo hard niet he, ook door het weinige verkeer, ziet me er idd wel een goede autostrade uit om wat te knallen

Mijn teller staat op mijn GPS zo wat 3-4 km/u verkeerd op hoge snelheid, al meermaals vergeleken en scheelt echt niets. 262 GPS is naald tussen de 260-270. Bij de M3 was dit toch ook een dikke 10 km/u verschil dat er was...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                      Lijkt echt zo hard niet he, ook door het weinige verkeer, ziet me er idd wel een goede autostrade uit om wat te knallen
                                      Ziet er indd echt niet snel uit he

Omdat die Duitsers uiteraard zelf min. 160 rijden

Comment

• ja fak zeg

helemaal uitkijken!

+ YouTube Video

Comment

• Vetheid

Comment

Working...
                                          X