Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk heb al is 345km/h gereden met een Chrysler 300C van Startech maar was wel op de pc GTA San Andreas.
ahahahah*
*kort nemo lachje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenahahahah*
*kort nemo lachje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenHeb zo ook eens in auto exclusief () gelezen van een Nardo highspeed event.
Snelste wagen was: Audi TT Bimoto MTM 390km/u had al eens op circuit van Papenburg 393 gehaald met 2 watergekoelde turbomotoren.
Trouwens je kan zo'n TT kopen voor een slordige 600.000 euro
Verder nog aanwezig:
Sportec SPR1 380km/u
TechArt GT street 358km/u
Brabus en MKB e-klasse 330km/u
Lorinser Nardo 325km/u
Maybach 57s 330km/u
HGP Golf R32 327km/u
ACschnitzer M5 touring op gas 320 km/u
Edo murcielago 345km/u
Zot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDa's echt iets voor mij, moet ik ooit is doen
Shit, ik zou echt géld geven om 'ns snelheden te voelen van +340 km/h ergens tussen Frankfurt en Darmstadt ofzo. Da's toch meer kicken dan op zo'n saai rond ding.
Is idd een saai rond ding maar toch niet iets veiliger dan FF naar DS denk ik
Maar 390, een TT? ik was verrast
Comment
-
298 km/h op gps is het hardste wat ik er uit kreeg, toen stond de tacho zowat pak op 315 km/h, serieuze afwijking dus!
Zijn toen speciaal ff naar Bottrop gegaan om de A31 te nemen naar Emden, kun je in alle veiligheid even testen, da's waar Brabus testritten vaak plaatsvinden.
Video is al een paar keer gepost
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten298 km/h op gps is het hardste wat ik er uit kreeg, toen stond de tacho zowat pak op 315 km/h, serieuze afwijking dus!
Zijn toen speciaal ff naar Bottrop gegaan om de A31 te nemen naar Emden, kun je in alle veiligheid even testen, da's waar Brabus testritten vaak plaatsvinden.
+ YouTube Video
Gisteren gelezen dat Michel z'n RS6 over de 320 op gps loopt.... teller staan dan dik in het niets op ongeveer 350 te wijzen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZonder speciale banden enzo?
"de canonbal run in duitsland in het voorjaar, consistent boven de (echte) 300 km/u. Hoogste top daar van Mabel was 312 km/u. (het asfalt op die weg was relatief stroef; normaal gaat het boven de 320 km/u). Op de teller staat dan, doorgeteld, 350 km/u."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten298 km/h op gps is het hardste wat ik er uit kreeg, toen stond de tacho zowat pak op 315 km/h, serieuze afwijking dus!
+ YouTube Video
Mijn teller staat op mijn GPS zo wat 3-4 km/u verkeerd op hoge snelheid, al meermaals vergeleken en scheelt echt niets. 262 GPS is naald tussen de 260-270. Bij de M3 was dit toch ook een dikke 10 km/u verschil dat er was...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenLijkt echt zo hard niet he, ook door het weinige verkeer, ziet me er idd wel een goede autostrade uit om wat te knallen
Omdat die Duitsers uiteraard zelf min. 160 rijden
Comment
-
Comment