Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenLiever een koppel tetten dan om mee te spelen
Met zo'n bak fix ik op één avond een dozijn tetten hahahaahhaha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenhahahaahhaha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenRS6 of een koppel tetten dan kies ik voor een RS6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenRS6 of een koppel tetten dan kies ik voor een RS6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIs Ritsuke om de één of andere manier behindert om in DE te gaan shoppen? Die kar is cheap, eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDuh. Maar liever een koppel tetten dan een dieselstoof.
Woooow 4 uitlaten dat moet zeker 300km/u
Nemo : kom ik zal het u eens showen
Extra info : Dit is een fictief verhaal
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenMijn kennis van Duits.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenJij zou echt de patser zijn die alle sletjes van de straat raapt met een dikke bak he
Guten tag ich rufe aan fur das Audi mit 4 auspuffen. Ich bezahle gute preis fur export
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenJe hebt geen tetten nodig als je een RS6 hebt. Voila.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten535d met chip = circa 320pk 650nm koppel
topspeed : 300 km/h en verbruik 7.79 / 100 km (pak 10liter ofzo)
Heb eens met een e90 330d aant spelen geweest met de M3 nog en ik moest echt alles geven om hem beetje achter te laten....
Hij roette wel serieus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenJe hebt geen RS6 nodig als je een tetten hebt. Voila.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk heb al zoveel in Duitsland gekocht. Met veel gebaren en wat engels kom je er wel zene
Maidchen mit die dikke ttn ich bin Gio,Schweinehund piet in deine mund.
Comment
-
Open alvast mobile.de, ik wil u wel helpen met vertalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk heb al zoveel in Duitsland gekocht. Met veel gebaren en wat engels kom je er wel zene
Nee serieus, gewoon testrit vragen, alle papieren nakijken (waar je best de Duitste benaming van weet), garantie en transportplaten regelen en dan dokken en tekenen.
En knallen maar
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenGewoon flappen op tafel en de balpen nemen die ze u geven en tekenen, dat is het.
Nee serieus, gewoon testrit vragen, alle papieren nakijken (waar je best de Duitste benaming van weet), garantie en transportplaten regelen en dan dokken en tekenen.
En knallen maar
alhoewel mischien beter toch niet.
want telkens weer staat die in panne op de terugweg
Comment
Comment