Wàt een kleur
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenJa zeker .
Ik ben u en uw RS6 vroeger ook regelmatig tegengekomen in Tremelo en keerbergen enzo
Ah vet! Dan weet ik tenminste met wie ik te maken heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAh vet! Dan weet ik tenminste met wie ik te maken heb
Zoniet heb je een look a like rondlopen
Comment
-
Weet iemand iets meer over de RS4 B5? Waar je moet op letten bij aankoop enz. en bij rondzoeken? Turbo's gevoelig? Het zal wel voor binnen een jaar pas zijn, maar ik kijk al eens rond he Valt dat goed te chippen of zijn ze daar ook gevoelig aan?
Je gaat van 380 -> 420-430pk... Dat is echt een droombak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk BerichtenHello, was jij gisteren soms in Frankrijk, Angers?
Zoniet heb je een look a like rondlopen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenik wens u veel succes dat te verzekeren op uw 21
Ben jij in het dagelijkse leven ook zo negatief? Hallo zeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenik wens u veel succes dat te verzekeren op uw 21
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
Het bewijs dat het toch wel een risico is om met zo'n dure wagen op circuit te gaan. Eén foutje en de gevolgen kunnen zeer zwaar zijn...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMa fak zeg
Op een dag wil ik dat, echt
Ik rij een A4 en zou zo'n RS4 wel lusten => probleem
Jij rijdt een RS6 en je zou zo'n RS4 wel lusten => what's de probleem?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBen jij in het dagelijkse leven ook zo negatief? Hallo zeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenWeet iemand iets meer over de RS4 B5? Waar je moet op letten bij aankoop enz. en bij rondzoeken? Turbo's gevoelig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk BerichtenDa's de grote achilleshiel van dit model dacht ik ja, de turbo's. Voor deze motoren is zelfs speciaal de VW 503.01 oliespec gemaakt, omdat er teveel turbo's sneuvelden. Correct onderhoud en de juiste olie lijkt me cruciaal voor deze modellen....
Voor liefhebbers van vooral motorische tuning is dit wel een pareltje denk ik...eindeloos knutselen kan je met die motor. Kerel die m'n onderhoud deed is zich richting de 600 PK aan het werken..en die weigert van enorme sommen uit te geven aan de grote tjoeners.
600PK in een B5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBen jij in het dagelijkse leven ook zo negatief? Hallo zeg
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk ben niet van het type dat zo'n auto rijdt en de rest dan opeens allemaal bagger vindt hoor
RS4 B5 is in mijn ogen zelfs mooier als de RS6...maar die V8 deed 't em.
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Comment
-
-
Comment