Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wàt een kleur
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
      Ja zeker .
      Ik ben u en uw RS6 vroeger ook regelmatig tegengekomen in Tremelo en keerbergen enzo

Ah vet! Dan weet ik tenminste met wie ik te maken heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Ah vet! Dan weet ik tenminste met wie ik te maken heb
        Hello, was jij gisteren soms in Frankrijk, Angers?
        Zoniet heb je een look a like rondlopen

Comment

• Weet iemand iets meer over de RS4 B5? Waar je moet op letten bij aankoop enz. en bij rondzoeken? Turbo's gevoelig? Het zal wel voor binnen een jaar pas zijn, maar ik kijk al eens rond he Valt dat goed te chippen of zijn ze daar ook gevoelig aan?
          Je gaat van 380 -> 420-430pk... Dat is echt een droombak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk Berichten
            Hello, was jij gisteren soms in Frankrijk, Angers?
            Zoniet heb je een look a like rondlopen
            Nope, zal een andere potente knappe man geweest zijn

Comment

• ik wens u veel succes dat te verzekeren op uw 21

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten

Ma fak zeg

Op een dag wil ik dat, echt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  ik wens u veel succes dat te verzekeren op uw 21

Ben jij in het dagelijkse leven ook zo negatief? Hallo zeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    ik wens u veel succes dat te verzekeren op uw 21
                    Wie verzekert zijn auto nu .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Een mooi airbag-gordijn...

Het bewijs dat het toch wel een risico is om met zo'n dure wagen op circuit te gaan. Eén foutje en de gevolgen kunnen zeer zwaar zijn...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ma fak zeg

Op een dag wil ik dat, echt
                        huh... ??

Ik rij een A4 en zou zo'n RS4 wel lusten => probleem
                        Jij rijdt een RS6 en je zou zo'n RS4 wel lusten => what's de probleem?

Comment

• Ik ben niet van het type dat zo'n auto rijdt en de rest dan opeens allemaal bagger vindt hoor

RS4 B5 is in mijn ogen zelfs mooier als de RS6...maar die V8 deed 't em.

Comment

Idd. In plaats van hem gewoon geen succes toe te wensen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                              Weet iemand iets meer over de RS4 B5? Waar je moet op letten bij aankoop enz. en bij rondzoeken? Turbo's gevoelig?
                              Da's de grote achilleshiel van dit model dacht ik ja, de turbo's. Voor deze motoren is zelfs speciaal de VW 503.01 oliespec gemaakt, omdat er teveel turbo's sneuvelden. Correct onderhoud en de juiste olie lijkt me cruciaal voor deze modellen....

Comment

• Flow's voorganger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk Berichten
                                  Da's de grote achilleshiel van dit model dacht ik ja, de turbo's. Voor deze motoren is zelfs speciaal de VW 503.01 oliespec gemaakt, omdat er teveel turbo's sneuvelden. Correct onderhoud en de juiste olie lijkt me cruciaal voor deze modellen....

Voor liefhebbers van vooral motorische tuning is dit wel een pareltje denk ik...eindeloos knutselen kan je met die motor. Kerel die m'n onderhoud deed is zich richting de 600 PK aan het werken..en die weigert van enorme sommen uit te geven aan de grote tjoeners.
                                  600PK in een B5

Comment

• Comment

Hij heeft wel een punt. Een punt dat soms overkeken wordt.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Ik ben niet van het type dat zo'n auto rijdt en de rest dan opeens allemaal bagger vindt hoor

RS4 B5 is in mijn ogen zelfs mooier als de RS6...maar die V8 deed 't em.
                                      Amen!

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      *kwijl* Ik ga weer in m'n hoekje gaan huilen!
                                      AutoMinded.be

Comment

• enorm veel potentieel ja in die blokken

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

ferm

Comment

Working...
                                          X