Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weet iemand iets meer over de RS4 B5? Waar je moet op letten bij aankoop enz. en bij rondzoeken? Turbo's gevoelig? Het zal wel voor binnen een jaar pas zijn, maar ik kijk al eens rond he Valt dat goed te chippen of zijn ze daar ook gevoelig aan?
Je gaat van 380 -> 420-430pk... Dat is echt een droombak
Weet iemand iets meer over de RS4 B5? Waar je moet op letten bij aankoop enz. en bij rondzoeken? Turbo's gevoelig?
Da's de grote achilleshiel van dit model dacht ik ja, de turbo's. Voor deze motoren is zelfs speciaal de VW 503.01 oliespec gemaakt, omdat er teveel turbo's sneuvelden. Correct onderhoud en de juiste olie lijkt me cruciaal voor deze modellen....
Da's de grote achilleshiel van dit model dacht ik ja, de turbo's. Voor deze motoren is zelfs speciaal de VW 503.01 oliespec gemaakt, omdat er teveel turbo's sneuvelden. Correct onderhoud en de juiste olie lijkt me cruciaal voor deze modellen....
Voor liefhebbers van vooral motorische tuning is dit wel een pareltje denk ik...eindeloos knutselen kan je met die motor. Kerel die m'n onderhoud deed is zich richting de 600 PK aan het werken..en die weigert van enorme sommen uit te geven aan de grote tjoeners.
600PK in een B5
Comment