Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNope, zal een andere potente knappe man geweest zijn
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenik wens u veel succes dat te verzekeren op uw 21
Dan willen ze al iets meer doen
Comment
-
Comment
-
Keek eens naar de "koopjes" qua RS4 voor 't moment, staat een rode te koop voor 39.950 maar de volgende kost wel 65000 euro
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Heel knap in mugello trouwens... vraag me wel af wie er 65000 zal voor betalen !
Het valt me wel op dat de meeste RS4 duidelijk HOGER op de poten staan dan de mijne. Soms vraag ik mij af of er onder de mijne dan geen sport suspension plus zit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenKeek eens naar de "koopjes" qua RS4 voor 't moment, staat een rode te koop voor 39.950 maar de volgende kost wel 65000 euro
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Heel knap in mugello trouwens... vraag me wel af wie er 65000 zal voor betalen !
Het valt me wel op dat de meeste RS4 duidelijk HOGER op de poten staan dan de mijne. Soms vraag ik mij af of er onder de mijne dan geen sport suspension plus zit...
Mvg
Geert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenKeek eens naar de "koopjes" qua RS4 voor 't moment, staat een rode te koop voor 39.950 maar de volgende kost wel 65000 euro
Ik heb de mijne duidelijk te vroeg gekocht , ma de mijne had ma 19.500 KM's en iets meer opties .
@Tuur Bo
Dit zijn de codes voor de ophanging .
2MU=SS+
2MC=SS
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenDat is nu het voordeel als je u al een beetje gedragen hebt in het verkeer he En daar bovenop de mensen daar wat kent, of beter, zij mij kenden van naam... (positief bedoeld)
Dan willen ze al iets meer doen
Succes ermee iig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenik weet da k veel gezeik gehad heb, ben uiteindelijk verzekerd geraakt bij Ethias omdat mijn ouders daar ook zaten. Maar als je al de "connecties" hebt des te beter natuurlijk, ik wens je de zoektocht naar een gewillig verzekeraar zeker niet toe, da suckt echt vierkant (genre "aja, eh, en da is voor U ??!! da zal ni gaan hoor ..." ). Ik was toen 22.
Succes ermee iig!
Ik vermoed als ik een jaar nog schadevrij rij, het wel moet lukken met de RS4
Alvast bedankt!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenDit zijn de codes voor de ophanging .
2MU=SS+
2MC=SS
2ME Supersportfahrwerk mit variabler Dämpfung
Comment
Comment