Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    shit zeg

Comment

• Precies een Need for Speed screencap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
        Nice, door de benen.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Nope, zal een andere potente knappe man geweest zijn
        LOOOL

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Auw

Da's hard...

Comment

• Op dat rood van flow z'n RS4 zou een shadowlook dan weer helemaal niet passen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Hell yeah

Breedh

Comment

• A/RS4 in het zeer knap in het rood, je moet alleen de stap durven zetten...

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    ik wens u veel succes dat te verzekeren op uw 21
                    Dat is nu het voordeel als je u al een beetje gedragen hebt in het verkeer he En daar bovenop de mensen daar wat kent, of beter, zij mij kenden van naam... (positief bedoeld)
                    Dan willen ze al iets meer doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Ferme foto man .
                      En wat een kar .

Comment

• Keek eens naar de "koopjes" qua RS4 voor 't moment, staat een rode te koop voor 39.950 maar de volgende kost wel 65000 euro

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Heel knap in mugello trouwens... vraag me wel af wie er 65000 zal voor betalen !

Het valt me wel op dat de meeste RS4 duidelijk HOGER op de poten staan dan de mijne. Soms vraag ik mij af of er onder de mijne dan geen sport suspension plus zit...
                        Last edited by ; 17/10/2008, 16:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                          Keek eens naar de "koopjes" qua RS4 voor 't moment, staat een rode te koop voor 39.950 maar de volgende kost wel 65000 euro

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Heel knap in mugello trouwens... vraag me wel af wie er 65000 zal voor betalen !

Het valt me wel op dat de meeste RS4 duidelijk HOGER op de poten staan dan de mijne. Soms vraag ik mij af of er onder de mijne dan geen sport suspension plus zit...
                          Je kan dit bij je dealer makkelijk laten nakijken aan adhv je PR nummers die normaal op de sticker vooraan in je Service boekje staan.Hiermee kunnen ze zien welke uitrustingen de wagen heeft.

Mvg
                          Geert

Comment

Keek eens naar de "koopjes" qua RS4 voor 't moment, staat een rode te koop voor 39.950 maar de volgende kost wel 65000 euro

Ik heb de mijne duidelijk te vroeg gekocht , ma de mijne had ma 19.500 KM's en iets meer opties .

@Tuur Bo
                            Dit zijn de codes voor de ophanging .

2MU=SS+
                            2MC=SS

Comment

• Aha, ik ga thuis eens nakijken, ik heb zo'n lijst van 4 blz met alle uitrustingscodes erop...

Comment

• Tuur

iemand van het forum (staat in de CC) heeft er al mee gereden en die auto heeft een ongeval gehad en alles steekt niet meer zo goed in elkaar

Comment

ik ken die wagen, heb er meegereden.. zeer duur (stond eerst aan 62500 bij Veys) en volgens Simoni heeft hij een leuk accidentje gehad..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                                    Dat is nu het voordeel als je u al een beetje gedragen hebt in het verkeer he En daar bovenop de mensen daar wat kent, of beter, zij mij kenden van naam... (positief bedoeld)
                                    Dan willen ze al iets meer doen
                                    ik weet da k veel gezeik gehad heb, ben uiteindelijk verzekerd geraakt bij Ethias omdat mijn ouders daar ook zaten. Maar als je al de "connecties" hebt des te beter natuurlijk, ik wens je de zoektocht naar een gewillig verzekeraar zeker niet toe, da suckt echt vierkant (genre "aja, eh, en da is voor U ??!! da zal ni gaan hoor ..." ). Ik was toen 22.

Succes ermee iig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      ik weet da k veel gezeik gehad heb, ben uiteindelijk verzekerd geraakt bij Ethias omdat mijn ouders daar ook zaten. Maar als je al de "connecties" hebt des te beter natuurlijk, ik wens je de zoektocht naar een gewillig verzekeraar zeker niet toe, da suckt echt vierkant (genre "aja, eh, en da is voor U ??!! da zal ni gaan hoor ..." ). Ik was toen 22.

Succes ermee iig!
                                      Ja, ik ben zelf op zoek ook moeten gaan... Mijn tante nota bene doet verzekeringen, maar vond mijn 520i (150pk) toen te gevaarlijk en vertikte het mij te verzekeren... Ik koppig als ik ben, gaan zoeken, en gevonden via een maat... Daar kenden ze mij blijkbaar via het wielrennen enz. dus vandaar Sindsdien schadevrij gereden, en dat speelt natuurlijk ook in het voordeel, ik wou vorig jaar een Volvo 850R kopen en verzekeren, kon toen direct zonder problemen zeiden ze, en nog aan een mooie prijs ook toen, echt prima! 850R is het toen niet geworden, wel een Saab nu met 225pk...
                                      Ik vermoed als ik een jaar nog schadevrij rij, het wel moet lukken met de RS4
                                      Alvast bedankt!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                                        Dit zijn de codes voor de ophanging .

2MU=SS+
                                        2MC=SS
                                        Lap, op mijn lijst staat :

2ME Supersportfahrwerk mit variabler Dämpfung

Comment

• 2ME

Is ook de SS+ ophanging naar het schijnt .

Comment

Working...
                                          X