Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenDe zwarte RS4 hierboven heeft volgens mij een mtm uitlaat .
Ik heb die eens gezien en gehoord in S¨PA en vond het lawaai er een beetje over .
Geef mij maar een milltek .
Milltek: Luider dan standaard, maar we houden het beschaafd...
Mtm: Luid
Tubi: Nascar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
Comment
-
16k voor ééntje in goede staat afgaande op de foto's. Enkel de wielen zijn bagger. En de koers staat redelijk slecht. USA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenFak dit is zo lelijk.Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenTrekt idd maar op weinig.
Shtttt you're both in denial!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenShtttt you're both in denial!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe wielkasten van die bekende, zien wat ik zeg, C4 van MTM (?) met z'n Bugatti-sloffen, waren vet, op die C5 vind ik dat echt niet passen.
idem zo.
Tziet er slordig en decadent en tjoenerig uit op deze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSwiss Army
Waanzinnig vet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
Foute boel eigenlijk.
Die getinte ruiten zijn niet mooi, om van al dat blinkend spul maar te zwijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenWaar is de discretie?
Foute boel eigenlijk.
Die getinte ruiten zijn niet mooi, om van al dat blinkend spul maar te zwijgen.
580pk en onopvallend, hmm... Klinkt zo raar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk heb dat nogal gezegd: dat verhogen (ja, niet verlagen) en dikke noppenbanden erop steken. Een stuk of 4 verstralers en een bagagerek erop. Zalig.
Fak iemand, shop dat!
Comment
-
Occasiontipje voor diegenen die de kredietcrisis overleefden of er zelfs beter van werden: waarom de klinkende euro’s niet investeren in een leuke RS4. Auto’s zijn tegenwoordig een betere belegging dan aandelen. Het laatste jaar zijn zowel de Nederlandse AEX als de Belgische Bel-20 gehalveerd. Er zijn maar weinig auto’s die zo veel afschrijven en sommige […]
Ja ja
Comment
-
Comment