Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• thx, op video is ie nog mooier

Comment

• heerlijk, die spatlappen
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zalig kleurtje, is dat ook Mugello ?

Gisteren een Daytona B7 RS4 achter mijn gat gehad... was ik toch wel met de 997 zeker ? Wel eentje op de 18"velgen, zie je niet veel. Ik rij nu wel zelf met een RS4 maar toch onder de indruk van dat snuitje

Comment

• inderdaad dat is mugello!

Comment

Altijd gezegd dat mijn RS6 Daytona zou worden... maar dit is toch ook wel erg dik .

Comment

• Die is ongelooflijk (!!) dik!
                AutoMinded.be

Comment

• Avus silver in plus look for me

Comment

• Comment

• Ik vind zilver geweldig vet op een Berline (cfr. die Sportec met de dikke pijpen even terug), minder op een Avant. Raar hé?

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Niet normaal hoe klein die standaard uitlaten zijn als je de andere gewoon bent.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  Tot voor kort was daytona m'n favo kleur op de RS6. Deze steekt er nu wel sterk bovenuit! F*ck!!

Dit kleur, beurtje bij Bert en goan!
                                  AutoMinded.be

Comment

Dit is de mooiste kleur die ik tot nu toe gezien heb voor de C5 RS6

Welke kleur is dit precies? Het enige wat ik er nog aan zou veranderen zijn de spiegelkappen in koetswerkkleur, nu vallen ze net iets te hard op naar mijn zin.

MTM's staan er perfect onder.

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                    Ik vind zilver geweldig vet op een Berline (cfr. die Sportec met de dikke pijpen even terug), minder op een Avant. Raar hé?
                                    Zilver op een RS6 Avant vind ik nogal banaal Op de Sedan is het dan weer vet.

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                    Niet normaal hoe klein die standaard uitlaten zijn als je de andere gewoon bent.
                                    Ma echt he

RS6 vraagt sowieso een Milltek uitlaat imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Welke kleur is dit precies?
                                      Mugello
                                      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                        Tot voor kort was daytona m'n favo kleur op de RS6. Deze steekt er nu wel sterk bovenuit! F*ck!!

Dit kleur, beurtje bij Bert en goan!
                                        Beurtje bij Bert lijkt mij overbodig als je 'm ziet blinken...

Comment

• Eerlijk? Ik vind de vorige RS6 mooier dan de nieuwe.

Comment

Working...
                                          X