Doe er dan RS4 B7 velgen onder...die passen bijna altijd mooi onder elke audi
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik kom net van de Audi garage bij Oostkamp, mn broer heeft offerte gevraagd voor een Q5. De verkoper wou eens tonen hoe een zwarte dakhemel eruitziet en neemt de sleutels van een witte A3, we komen binnen in die aparte garage en ik zag daar direct een RS6 avant staan blinken . Die A3 had dan toch geen zwarte dakhemel, ik zeg tegen die gast: doe anders eens de RS open, ik ben redelijk zeker dat er daar wel een zwarte inhangt . Ik heb me er in gezet, gestart en eens een toefje gas gegeven, man lieve deugd . Zwart ext en int, alcantara en carbon inleg, full option; gewoonweg AF. Ik ben er nog niet goed van.i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenIk kom net van de Audi garage bij Oostkamp, mn broer heeft offerte gevraagd voor een Q5. De verkoper wou eens tonen hoe een zwarte dakhemel eruitziet en neemt de sleutels van een witte A3, we komen binnen in die aparte garage en ik zag daar direct een RS6 avant staan blinken . Die A3 had dan toch geen zwarte dakhemel, ik zeg tegen die gast: doe anders eens de RS open, ik ben redelijk zeker dat er daar wel een zwarte inhangt . Ik heb me er in gezet, gestart en eens een toefje gas gegeven, man lieve deugd . Zwart ext en int, alcantara en carbon inleg, full option; gewoonweg AF. Ik ben er nog niet goed van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenIk wil me niet voorstellen hoeveel mensen al een toefje gas gegeven hebben. Deze zou ik dus nooit meer kopen. Soit, heb het ook nog gedaan dus heb geen recht van praten. In knokke kan/kon je trouwens een testrijden.i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenIk had het ook niet verwacht, die verkoper gaf me de sleutel en zei: start maar eens, geen probleem. Ja, dat moet je geen 2x zeggen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat kan toch niet zoveel kwaad?
meestal kan je in P of N maar tot 4000 rpm revven bij VAG.
op een koude maar onbelaste motor is dat ook geen ramp hei 1 2 1/2 6
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenFilmpje afpakker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenhet scheelt wel erg weinig vind ik (te weinig???)
M5 is een sedan, gewichtverschil met de RS6 in Avant uitvoering zal nog des te groter zijn.
Ik vind dat ie nog mooi wegloopt van die M5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten??????????,,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten'k Had gewoon dat filmpje nog vandaag op AudiSport gezet, maar soit, dan niet.
dat staat ondertussen op zoveel site's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten'k Had gewoon dat filmpje nog vandaag op AudiSport gezet, maar soit, dan niet.
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten73pk verschil, daar trek je geen gigantische gaten mee op dat niveau. Zeker aangezien de RS6 vierwielaandrijving heeft.
M5 is een sedan, gewichtverschil met de RS6 in Avant uitvoering zal nog des te groter zijn.
Ik vind dat ie nog mooi wegloopt van die M5.
de RS6 is een stukje zwaarder en heeft AWD en automaat...
ik vind het nog vrij sterk hoe de RS6 daar van wegtrekt.
Comment
Comment