Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Waarom Leftlane? Sorry maar ik heb een stuk gemist denk ik
Is de RS6 weg ofzo?
Nee maar wel uitgeschreven, ik bol nu met de 535d, is toch iets gunstiger qua verbruik.
Paar dagen geleden nog rit van 750km gemaakt en ik zit aan 8,4 liter....Dat had met de zes dik 15 geweest, superplus.
Ik heb er bijna 2 jaar mee gereden en zo'n 170.000km mee gereden, so I had my share of fun
Maar het doet nog altijd wel wat pijn als ik er 1 zie, zou maar raar zijn als ik die kar niet zou missen.
Nee maar wel uitgeschreven, ik bol nu met de 535d, is toch iets gunstiger qua verbruik.
Paar dagen geleden nog rit van 750km gemaakt en ik zit aan 8,4 liter....Dat had met de zes dik 15 geweest, superplus.
Ik heb er bijna 2 jaar mee gereden en zo'n 170.000km mee gereden, so I had my share of fun
Maar het doet nog altijd wel wat pijn als ik er 1 zie, zou maar raar zijn als ik die kar niet zou missen.
535d is ook niet mis nochtans Komt natuurlijk wel niet in de buurt van DÉ rennkombi Goe gebold op 2jaar in ieder geval
Ik stel voor dat jij een RS4 B5 koopt Dan kan je mij al doen kwijlen en warm maken eer dat ik er een koop
535d is ook niet mis nochtans Komt natuurlijk wel niet in de buurt van DÉ rennkombi Goe gebold op 2jaar in ieder geval
Ik stel voor dat jij een RS4 B5 koopt Dan kan je mij al doen kwijlen en warm maken eer dat ik er een koop
Absoluut is die 535d niet mis, ik mag me zéér gelukkig prijzen dat ik met zoiets kan rondkarren, dat besef ik maar al te goed. Daarom is het ook niet echt een "achteruitgang", dat klint wat belachelijk als je over dergelijke auto's praat.
RS4 B5, echt he...maar die zijn nog te duur, gaan nog wel flink zakken. Tussen 5 en 10K ben ik mss kandidaat
Comment