Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Absoluut is die 535d niet mis, ik mag me zéér gelukkig prijzen dat ik met zoiets kan rondkarren, dat besef ik maar al te goed. Daarom is het ook niet echt een "achteruitgang", dat klint wat belachelijk als je over dergelijke auto's praat.

RS4 B5, echt he...maar die zijn nog te duur, gaan nog wel flink zakken. Tussen 5 en 10K ben ik mss kandidaat
    Over welke termijn bedoel je dan met dat zakken? Ik zou er eentje willen binnen een jaar ofzo... Deze staat in Luxemburg, ook op Luxauto.lu te vinden...

Comment

• Welke termijn?? Geen idee...dat zal nog wel een jaar of 4 duren, voor we dieptepunten gaan zien.

Maar het is al wel een goed moment om 1 te kopen hoor, karren zijn "goedkoop" geworden.

Comment

• Ik ben eens aan't zien geweest daarstraks...

Zo'n S4 2.7 biturbo is best wel strak in prijs. Voor 10.000€ heb je een exemplaar met 110 à 140.000km. Traag zijn die dingen ook niet. En uiteraard chipbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Verleden tijd en toch dt. Sterk.
          fijn .
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            Ik ben eens aan't zien geweest daarstraks...

Zo'n S4 2.7 biturbo is best wel strak in prijs. Voor 10.000€ heb je een exemplaar met 110 à 140.000km. Traag zijn die dingen ook niet. En uiteraard chipbaar
            Tuurlijk, zijn er hopen die die dingen ombouwen naar RS4-specs, dat wil je niet weten.

RS-Werkstatt, waar ik m'n onderhoud liet doen, die kerel kreeg ontelbaar vaak S4/S6'en over de vloer die de RS intercoolers lieten steken enzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
              Ik ben eens aan't zien geweest daarstraks...

Daar heb je zeker gelijk in, ik heb ook al veel voor zo een S4 gezien... Maar als je het geld hebt, en je moet kiezen tussen een RS4 of een S4
              S4 met chip gaat naar de 310-325pk... Meer dan genoeg en iets van een 5.2 naar 100 dan Maar ik heb al opgevangen dat de turbo's van de S4 gevoeliger nog zijn dan die van de RS4, zeker na chiptuning... Alles hangt natuurlijk af van onderhoud enz. enz.

Comment

• 0.rs.04

Comment

• b r e e d

nls2000

Comment

• Is Flow van hier en achter ons zat z'n witte Integra.

Comment

• fak dat blijft toch wel een schitterende kar

Comment

• Prachtige kar in dat rood

@ Bleke Willy: hoe zit dat met de RS4?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          0.rs.04

Ik heb u niet gezien .
                          Ik was met een kameraad mijn integra gaan afhalen .

Comment

• Zalige kleur flow
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten

Ik heb u niet gezien .
                              Ik was met een kameraad mijn integra gaan afhalen .
                              Ik had die Integra iets ervoor zien staan bij tankstation Dekkers in Essen.
                              Nadien zijn jullie gestopt bij de Q8.

Véél getankt precies .

Comment

• haha ,
                                Ik heb de ITR alleen volgendaan bij de Q8 .

Ervoor zal dat diegen geweest zijn dat de ITR aan het afstellen was , die heeft een tijdje in essen gestaan om de motor een beetje te behandelen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                  Zalige kleur flow
                                  Ik laat nog wel eens iets weten voor een shoot

Comment

haha ,
                                    Ik heb de ITR alleen volgendaan bij de Q8 .

Ervoor zal dat diegen geweest zijn dat de ITR aan het afstellen was , die heeft een tijdje in essen gestaan om de motor een beetje te behandelen .
                                    Ja er was inderdaad iemand bezig aan de ITR,Je was precies wel fout gereden via Nieuwmoer.

Comment

• Weet niet , dan is het de fout van de AUDI GPS .

Comment

Weet niet , dan is het de fout van de AUDI GPS .
                                        blijft wel een extreem dikke Audi .

Comment

• Vet zicht van die kont! Die kleur van Flow z'n kar

Comment

Working...
                                          X