Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gallardo vs nieuwe RS6

Respect voor de RS6, doet zeker niet onder.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• timo, check 2 pagina's terug.

als je iets interessant wil posten, kan je mss nog het filmpje tegen de GT3 RS geven.

Comment

• Ah 2 pagina's terug al

Tegen die RS is wel knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten

Ik heb u niet gezien .
          Ik was met een kameraad mijn integra gaan afhalen .
          Vorige week in Keerbergen, aan de Zio, gezien...
          Zalige wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            ja en het argument van 20" op de M5 mag je schrappen, de RS6 bolt ook op 20'ers (dewelke optioneel zijn, standaard 19).
            Niks van, argument blijft tellen, aangezien die 20" op de M5 niet stock zijn en zwaar, een stock M5 reed ongeveer gelijk weg van die M5 met 20" zoals de RS6 op 't filmpje van de M5 wegreed. De RS6 daarentegen staat OEM, plus bovendien compenseren de ceramische remmen meer dan voldoende het eventuele meergewicht van de wielen.

Maar dan nog rijdt die RS6 proper weg van de M5. Stunning. En 't is een turbo dus daar prop je relatief easy zo 100 pk'tjes bij ofzo.

Comment

standaard RS6 Avant

Ni min.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Niks van, argument blijft tellen, aangezien die 20" op de M5 niet stock zijn en zwaar, een stock M5 reed ongeveer gelijk weg van die M5 met 20" zoals de RS6 op 't filmpje van de M5 wegreed. De RS6 daarentegen staat OEM, plus bovendien compenseren de ceramische remmen meer dan voldoende het eventuele meergewicht van de wielen.

Maar dan nog rijdt die RS6 proper weg van de M5. Stunning. En 't is een turbo dus daar prop je relatief easy zo 100 pk'tjes bij ofzo.

RS6 staat toch OEM op 19"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  RS6 staat toch OEM op 19"?
                  Als je de ceramische remmen hebt, dan moet je sowieso 20" nemen (19" is te klein), dus op deze manier is 20" OEM voor de ceramische remmen...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ja, so? Die 20" zijn stock, en zullen nauwelijks of niks meer wegen dan die 19". En dan nog 't gewichtsvoordeel van de remmen (zo'n 4 kg per schijf, dacht ik).

't Enige wat ik wou zeggen is dat de M5 die aantreedt in die video, misschien niet even snel is als een OEM M5 door die zware wielen, dus dat een sprintje tussen OEM RS6 en OEM M5 misschien ietsje closer kan zijn. Maar 't is blijkbaar 't verkeerde topic om dat te doen.

Comment

Maar 't is blijkbaar 't verkeerde topic om dat te doen.
                      Goed gezien gTa...

Nu kssssjjttt!!!!!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

standaard RS6 Avant

Proper grafiekje

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                        Gallardo vs nieuwe RS6

Respect voor de RS6, doet zeker niet onder.

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze had ik nog niet gezien. Eigelijk wel straf dat de RS6 redelijk goed mee kan met de Gallardo, toch voor zo een zware break. Daar sta je dan als Lambo eigenaar mooi

Comment

• S8 facelift

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Deze had ik nog niet gezien. Eigelijk wel straf dat de RS6 redelijk goed mee kan met de Gallardo, toch voor zo een zware break. Daar sta je dan als Lambo eigenaar mooi
                              Idd! Moet vreselijk irritant zijn
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                Idd! Moet vreselijk irritant zijn
                                Als RS6 eigenaar zou ik daar met een smile op mijn gezicht zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Als RS6 eigenaar zou ik daar met een smile op mijn gezicht zitten
                                  Gelukkig moet ik op zo'n situatie niet rekenen..
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                                    Vorige week in Keerbergen, aan de Zio, gezien...
                                    Zalige wagen.
                                    Thanks , ik was gaan eten met het vrouwke .

Comment

Ja, so? Die 20" zijn stock, en zullen nauwelijks of niks meer wegen dan die 19". En dan nog 't gewichtsvoordeel van de remmen (zo'n 4 kg per schijf, dacht ik).

't Enige wat ik wou zeggen is dat de M5 die aantreedt in die video, misschien niet even snel is als een OEM M5 door die zware wielen, dus dat een sprintje tussen OEM RS6 en OEM M5 misschien ietsje closer kan zijn. Maar 't is blijkbaar 't verkeerde topic om dat te doen.

Komaan Gilles, doe eens niet belachelijk. Ik zeg toch enkel dat die RS6 stock op 19" staat, en die in het filmpje op 20". Exact hetzelfde als wat jij zei over die M5, met andere woorden.

Maar als je gaat veronderstellen dat wij hier belachelijk aan het doen zijn hört der Spass für mich auf.

Comment

• hoe zou zo'n RS6 Avant het doen tegen een E63 T?

Comment

• Maar S8, op het einde rijd je nog altijd met een gallardo dus.

Ik zou trouwens niet kunnen kiezen, RS6 >> all maar het geluid een een Mercedes AMG.

Comment

Working...
                                          X