Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Komaan Gilles, doe eens niet belachelijk. Ik zeg toch enkel dat die RS6 stock op 19" staat, en die in het filmpje op 20". Exact hetzelfde als wat jij zei over die M5, met andere woorden.
Maar als je gaat veronderstellen dat wij hier belachelijk aan het doen zijn hört der Spass für mich auf.
Ik denk dat je het verkeerd interpreteert
ze staan idd beide op 20'ers, maar die M5 rolt op Hartge velgen, die (aldus volgens gTa, ik zelf ken er de ballen van) zwaarder zouden zijn dan de OEM M5 20" of de OEM RS6 20" velgen. Plus dan nog eens het voordeel van de keramische schijven in het geval van de RS6.
ze staan idd beide op 20'ers, maar die M5 rolt op Hartge velgen, die (aldus volgens gTa, ik zelf ken er de ballen van) zwaarder zouden zijn dan de OEM M5 20" of de OEM RS6 20" velgen. Plus dan nog eens het voordeel van de keramische schijven in het geval van de RS6.
desalniettemin impressionant!
Keramische schijven reduceren het onafgeveerd gewicht met 12,2kg. Dat gaat dus indd richting 4kg per.
Maar een 19" hartge M5 velg weegt voor zo ver ik kan vinden 13,6 kg. Lijkt me al weinig.
Aangezien de vorige RS6 velg dik 17kg woog lijkt het me sterk dat de nieuwe daar ff 4kg afpeuzelt. Maar het kan, uiteraard.
Ik zie vooral een kombi, en een break. Mag ik die +- 80kg verschil ook inbrengen?
Dit is helemaal niet de verkeerde plaats om dergelijks te bepraten, een weerwoord moet toch niet direct geïnterpreteerd worden als een soort oogkleppen-reactie?
Ik zie vooral een kombi, en een break. Mag ik die +- 80kg verschil ook inbrengen?
Het absolute verschil in gewicht tussen de twee is ongeveer 200 kg. Maar da's eigenlijk van geen tel, want dan mag je ook zeggen "als de M5 73 pk's extra had zou 'ie dit en dat doen...". Dus dat even terzijde, maar ik vind het dan des te straffer.
Comment