Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
    Maar S8, op het einde rijd je nog altijd met een gallardo dus.

Ik zou trouwens niet kunnen kiezen, RS6 >> all maar het geluid een een Mercedes AMG.
    Maar toch, gisteren of eergisteren de lokale S6 met Miltek horen planken. Steek dat geluid in een RS6 en de E63 AMG mag inpakken.

Even knap geluid, maar RS6 is 99% zeker sneller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      hoe zou zo'n RS6 Avant het doen tegen een E63 T?
      Sneller volgens mij.

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      Maar S8, op het einde rijd je nog altijd met een gallardo dus.

Ik zou trouwens niet kunnen kiezen, RS6 >> all maar het geluid een een Mercedes AMG.
      Feit

Maar tussen die 2 kies ik voor de RS6 hoe raar het ook mag klinken

Comment

• Tussen Gallardo en RS6? RS6. Op reis gaan met de wagen en dan nog even kunnen gas geven. Hemels.

Later kan er altijd een Gallardo bij maar dat zou nooit gebeuren. Liever een Murcie in Rami's config.
        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Maar toch, gisteren of eergisteren de lokale S6 met Miltek horen planken. Steek dat geluid in een RS6 en de E63 AMG mag inpakken.

Even knap geluid, maar RS6 is 99% zeker sneller.
          Euhm, fak ja: http://www.youtube.com/watch?v=d71R_a3agIo
          Had ik écht niet verwacht...

Comment

• ABT RS6 327km/u

My Abt Audi RS6 with 700bhp doing 327km/h. There was a bit more power left but road conditions didnt allow more. Will try again. Song: Derb - Derb

Comment

• RS6 C5 sedan, 530pk, 270kg eruit gestript, 6mm spikes, nachtrit op ijs

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Komaan Gilles, doe eens niet belachelijk. Ik zeg toch enkel dat die RS6 stock op 19" staat, en die in het filmpje op 20". Exact hetzelfde als wat jij zei over die M5, met andere woorden.

Maar als je gaat veronderstellen dat wij hier belachelijk aan het doen zijn hört der Spass für mich auf.
                Ik denk dat je het verkeerd interpreteert

ze staan idd beide op 20'ers, maar die M5 rolt op Hartge velgen, die (aldus volgens gTa, ik zelf ken er de ballen van) zwaarder zouden zijn dan de OEM M5 20" of de OEM RS6 20" velgen. Plus dan nog eens het voordeel van de keramische schijven in het geval van de RS6.

desalniettemin impressionant!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  RS6 C5 sedan, 530pk, 270kg eruit gestript, 6mm spikes, nachtrit op ijs

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Waanzin, supervet en scary tegelijk. Pikdonker op dat ijs...
                  Je hoort het precies ook dat er een hoop isolatiemateriaal "weggestript" is.

Comment

+ YouTube Video

Ge-schift!

Comment

• Zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Maar toch, gisteren of eergisteren de lokale S6 met Miltek horen planken.
                        Phillipe?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                          Ik denk dat je het verkeerd interpreteert

ze staan idd beide op 20'ers, maar die M5 rolt op Hartge velgen, die (aldus volgens gTa, ik zelf ken er de ballen van) zwaarder zouden zijn dan de OEM M5 20" of de OEM RS6 20" velgen. Plus dan nog eens het voordeel van de keramische schijven in het geval van de RS6.

desalniettemin impressionant!

Keramische schijven reduceren het onafgeveerd gewicht met 12,2kg. Dat gaat dus indd richting 4kg per.
                          Maar een 19" hartge M5 velg weegt voor zo ver ik kan vinden 13,6 kg. Lijkt me al weinig.
                          Aangezien de vorige RS6 velg dik 17kg woog lijkt het me sterk dat de nieuwe daar ff 4kg afpeuzelt. Maar het kan, uiteraard.
                          Ik zie vooral een kombi, en een break. Mag ik die +- 80kg verschil ook inbrengen?

Dit is helemaal niet de verkeerde plaats om dergelijks te bepraten, een weerwoord moet toch niet direct geïnterpreteerd worden als een soort oogkleppen-reactie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            Phillipe?
                            Jazeker.

Tenzij iemand anders als Phil hier ook zo een uitlaat steken heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Ik zie vooral een kombi, en een break. Mag ik die +- 80kg verschil ook inbrengen?
                              Het absolute verschil in gewicht tussen de twee is ongeveer 200 kg. Maar da's eigenlijk van geen tel, want dan mag je ook zeggen "als de M5 73 pk's extra had zou 'ie dit en dat doen...". Dus dat even terzijde, maar ik vind het dan des te straffer.

Comment

+ YouTube Video
                                Corre, schaf die uitlaat aan!!!

Comment

• Hell yes, damn wat een brutaal geluid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Corre, schaf die uitlaat aan!!!
                                    Ik heb zo al 10km met lefty's sechs meegereden bij m'n garagist... herkende dat geluid direct

kerel heeft een open uitlaat. Oorverdovend luid IRL, zeker op midden toeren

Comment

Ik heb zo al 10km met lefty's sechs meegereden bij m'n garagist... herkende dat geluid direct

kerel heeft een open uitlaat. Oorverdovend luid IRL, zeker op midden toeren
                                      En m'n sjaal?

Comment

• Nu zit ik volop filmpjes te zoeken van V8'en met open uitlaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          En m'n sjaal?
                                          Bart zei dat hij je al een PM had gestuurd? Hij ligt bij hem

Comment

Working...
                                          X