Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    Bart zei dat hij je al een PM had gestuurd? Hij ligt bij hem
    Bart kan blijkbaar niet zo goed om met de PM functie

Comment

RS6 C5 sedan, 530pk, 270kg eruit gestript, 6mm spikes, nachtrit op ijs

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Corre, schaf die uitlaat aan!!!

Hell yeah

Comment

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Oliver Rudolph

Ik 'ken' die kerel, allé, die was instructeur in Spa, toch een dik 10 rondjes meegereden in de R8 met hem.

Luxe-job heeft die kerel

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Komaan Gilles, doe eens niet belachelijk. Ik zeg toch enkel dat die RS6 stock op 19" staat, en die in het filmpje op 20". Exact hetzelfde als wat jij zei over die M5, met andere woorden.

Maar als je gaat veronderstellen dat wij hier belachelijk aan het doen zijn hört der Spass für mich auf.
          Ho effe. Ik meldde gewoon effe langs m'n neus langs dat de M5 niet stock (ter zijner nadele, die wielen leveren 'm tegenover een OEM M5 zo'n 3 à 4 wagenlengtes nadeel op) staat en de RS6 wel (met optionele 20", toegegeven, maar da's OEM en is dus geenszins nadelig), en dat dat hoogst waarschijnlijk een tik in het voordeel van de Audi speelt en dat een real life sprint tussen twee OEM modellen iets closer zou kunnen zijn. Waar doe ik dan belachelijk? I don't see it.

Laat ik het anders zeggen : mocht er ergens een testje verschijnen waarin (ik zeg maar iets) een Audi B7 RS4 op aftermarket zware 20" wielen getest wordt tegen wat voor andere auto ook waarmee 't eigenlijk close zou moeten zijn, maar dat is het niet door 't gewicht van die wielen, dan zie ik het als een zeer grote waarschijnlijkheid dat b.v. Avantus, kerel met kennis en besef van de impact van zo'n dingen, dat ook zou melden, net zoals ik deed ook zuiver informatief. En ik zou dat als een terechte opmerking beamen.
          Of nog : een sprintje tussen b.v. een Lotus Exige R en een Porsche GT3 (tot dikke 100 niet eens zo oneerlijk) is dus ook pas "correct" als de Lotus op 19" gezet wordt (ter zijner nadeel)?´

Allez, 't is maar mijn visie op het correct vergelijken van twee auto's tegenover elkaar, hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Ik meldde gewoon effe langs m'n neus langs dat de M5 niet stock (ter zijner nadele, die wielen leveren 'm tegenover een OEM M5 zo'n 3 à 4 wagenlengtes nadeel op) staat

Heb je toevallig ergens info over gewichten?

Comment

Heb je toevallig ergens info over gewichten?
              'k Verwees daarvoor al naar dat gtboard.com filmpje waar twee E60 M5 tegen elkaar sprinten, eentje OEM en de ander niet OEM (met die zware Hartge 20"), en waar de M5 op 19" duidelijk afstand neemt van die andere. Edit: en m'n persoonlijke ervaring dat Babs, m'n vorige knar, op die superlichte 16" met winterbanden duidelijk voelbaar sneller hernam dan op de toch redelijk wat gewichtiger 18".
              You know what? Schrap mijn remark over die velgen maar. 't Groeit hier gigantisch uit proportie.

Comment

• Maar mag ik dat dan niet vragen ofwat

Didn't notice it, af en toe kan eens mens iets uit jouw posts al eens missen he

Comment

Maar mag ik dat dan niet vragen ofwat

Didn't notice it, af en toe kan eens mens iets uit jouw posts al eens missen he
                  Tuurlijk mag dat. Ha ja! En iets missen uit mijn posts is ni moeilijk, gezien 't feit dat ik precies altijd 37 keer zoveel letterkes blijk nodig te hebben dan gezonde mensen.

Comment

+ YouTube Video

Die peert daar snel door, crazy shit

En wat een bruut geluid

Comment

Ho effe. Ik meldde gewoon effe langs m'n neus langs dat de M5 niet stock (ter zijner nadele, die wielen leveren 'm tegenover een OEM M5 zo'n 3 à 4 wagenlengtes nadeel op) staat en de RS6 wel (met optionele 20", toegegeven, maar da's OEM en is dus geenszins nadelig),
                      Waarom niet nadelig?
                      Op standaard 19" zal een RS6 ook sneller zijn hoor.

anyhow, het zijn beide snelle familiekarren

Comment

• Voor de liefhebbers

Comment

Voor de liefhebbers

Leip! Alleen mag hij het Audi logo laten hangen achteraan

Comment

• mooi!!

Comment

• Heerlijk maar de 4 ringen op de koffer moeten terug!
                              AutoMinded.be

Comment

• Schitterend gewoon

De kofferklep vraagt idd om de 4 ringen.

Comment

Voor de liefhebbers

Dikste rs4 ooit gezien

Comment

Waarom niet nadelig?
                                    Op standaard 19" zal een RS6 ook sneller zijn hoor.
                                    Enkel als die 20" wielen zwaarder zijn, de bandbreedte is toch identiek dacht ik? De optionele 19" CS-velgen voor de E46 M3 wegen niet meer dan de standaard 18", bijvoorbeeld. De optionele 18" 5-dubbelspaaks velgen op de E34 M5 wogen ook niet meer dan de M Systems. En met die 20" velgen kan je de Audi Ceramics nemen, en die sparen zo'n 4 kg er hoek uit, en no way dat zo'n 20" wiel 4 kg zwaarder is dan een 19" wiel. Allez, zo zie ik het toch.

Comment

• Gaat nu gow gedaan zijn met dat gewicht van die wielen?!?

Al reed die M5 op aluminium wielen, de RS6 was nog sneller...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Enkel als die 20" wielen zwaarder zijn, de bandbreedte is toch identiek dacht ik? De optionele 19" CS-velgen voor de E46 M3 wegen niet meer dan de standaard 18", bijvoorbeeld. De optionele 18" 5-dubbelspaaks velgen op de E34 M5 wogen ook niet meer dan de M Systems. En met die 20" velgen kan je de Audi Ceramics nemen, en die sparen zo'n 4 kg er hoek uit, en no way dat zo'n 20" wiel 4 kg zwaarder is dan een 19" wiel. Allez, zo zie ik het toch.
                                        ja, zijn die CS wielen dan ook niet van magnesium ofzoiets? Ga er iig maar van uit de 20" zwaarder zijn dan de 19". Zo was het bij de RS4 b5, b7, en vorige RS6.
                                        Het verschil was tss 18" en 19" een 4-tal kg ja, dus waarom zou het niet bij 19 vs 20" kunnen
                                        Ohja, en de ceramics wegen 3.3kg minder.

Comment

• Comment

Working...
                                          X