Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenCorre, schaf die uitlaat aan!!!
Hell yeah
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Ik 'ken' die kerel, allé, die was instructeur in Spa, toch een dik 10 rondjes meegereden in de R8 met hem.
Luxe-job heeft die kerel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKomaan Gilles, doe eens niet belachelijk. Ik zeg toch enkel dat die RS6 stock op 19" staat, en die in het filmpje op 20". Exact hetzelfde als wat jij zei over die M5, met andere woorden.
Maar als je gaat veronderstellen dat wij hier belachelijk aan het doen zijn hört der Spass für mich auf.
Laat ik het anders zeggen : mocht er ergens een testje verschijnen waarin (ik zeg maar iets) een Audi B7 RS4 op aftermarket zware 20" wielen getest wordt tegen wat voor andere auto ook waarmee 't eigenlijk close zou moeten zijn, maar dat is het niet door 't gewicht van die wielen, dan zie ik het als een zeer grote waarschijnlijkheid dat b.v. Avantus, kerel met kennis en besef van de impact van zo'n dingen, dat ook zou melden, net zoals ik deed ook zuiver informatief. En ik zou dat als een terechte opmerking beamen.
Of nog : een sprintje tussen b.v. een Lotus Exige R en een Porsche GT3 (tot dikke 100 niet eens zo oneerlijk) is dus ook pas "correct" als de Lotus op 19" gezet wordt (ter zijner nadeel)?´
Allez, 't is maar mijn visie op het correct vergelijken van twee auto's tegenover elkaar, hè.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk meldde gewoon effe langs m'n neus langs dat de M5 niet stock (ter zijner nadele, die wielen leveren 'm tegenover een OEM M5 zo'n 3 à 4 wagenlengtes nadeel op) staat
Heb je toevallig ergens info over gewichten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHeb je toevallig ergens info over gewichten?
You know what? Schrap mijn remark over die velgen maar. 't Groeit hier gigantisch uit proportie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMaar mag ik dat dan niet vragen ofwat
Didn't notice it, af en toe kan eens mens iets uit jouw posts al eens missen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Die peert daar snel door, crazy shit
En wat een bruut geluid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHo effe. Ik meldde gewoon effe langs m'n neus langs dat de M5 niet stock (ter zijner nadele, die wielen leveren 'm tegenover een OEM M5 zo'n 3 à 4 wagenlengtes nadeel op) staat en de RS6 wel (met optionele 20", toegegeven, maar da's OEM en is dus geenszins nadelig),
Op standaard 19" zal een RS6 ook sneller zijn hoor.
anyhow, het zijn beide snelle familiekarren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenVoor de liefhebbers
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenVoor de liefhebbers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenWaarom niet nadelig?
Op standaard 19" zal een RS6 ook sneller zijn hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEnkel als die 20" wielen zwaarder zijn, de bandbreedte is toch identiek dacht ik? De optionele 19" CS-velgen voor de E46 M3 wegen niet meer dan de standaard 18", bijvoorbeeld. De optionele 18" 5-dubbelspaaks velgen op de E34 M5 wogen ook niet meer dan de M Systems. En met die 20" velgen kan je de Audi Ceramics nemen, en die sparen zo'n 4 kg er hoek uit, en no way dat zo'n 20" wiel 4 kg zwaarder is dan een 19" wiel. Allez, zo zie ik het toch.
Het verschil was tss 18" en 19" een 4-tal kg ja, dus waarom zou het niet bij 19 vs 20" kunnen
Ohja, en de ceramics wegen 3.3kg minder.
Comment
Comment