Ge zit in 't juiste topic, dus ge moet u niet inhouden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenAh, echt? Nog altijd dezelfde eigenaar? Dacht dat die zich hier eens geregistreerd had maar weet ni of 'em nog actief is.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDat weet ik niet, het is altijd tussen Lille en Herentals dat ik die tegenkom. Als je die daar verkocht heb zou het dus wel kunnen dat het nog altijd dezelfde is die er mee rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tricks Bekijk BerichtenIk denk dat ik hem ook al eens ben tegen gekomen. Was de stoere jongen aan het uithangen in het centrum van Kasterlee. Redelijk druk verkeer en dan volop pattineren, in de wagen voor hem zn kont hangen en van die dingen. Ik doe ook al eens zot daar nie van, maar vind da ge in de bebouwde kom wel wa de regels kunt volgen. En ik weet nie hoeveel pk da ding heeft, maar weinig leken het er allesinds nie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenPattineren? Met een quattro? Sterk
wat zeg jij nu?
+ YouTube Video
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenBah, en als het hier dan toch moet staan -> AUDI-lovers.
Overdreven tuning zeker?
Comment
Comment