Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wél omdat dat een zesbak is, hetgeen een hogere topsnelheid en sneller 0-100 sprintje mogelijk maakt (trekt +100 in 2'e, mijn 5-bak haalt maar een 90 in 2'e)
niet omdat ik met die langere spreiding dan minder 'in-gear' punch heb, hernemingen e.d. gaan er niet op vooruit gaan.
Maar eigelijk is het dus vrij zinloos, want of ik nu 280 ipv 270 haal, veel komt dat toch niet voor
En 0-100 is ie dan iets sneller, maar dat is puur omdat ik dan nét voor de 100 nog es moet schakelen met m'n 5-bak.
En haalt je kar ook echt 255 per uur? Dat hij trekt, weet ik Mijne doet in 2e juist geen 105 per uur denk ik...
rëele snelheid zal dat in de buurt komen ja
Met een langere 6-bak zou ik dus toeren over hebben, want op 6500 toeren zit een 10-klepper turbomotor niet echt meer in z'n meest interessante zone. Moest hij op die snelheid nog maar op 5500 toeren zitten, dat zou meer mogelijk maken.
Met een langere 6-bak zou ik dus toeren over hebben, want op 6500 toeren zit een 10-klepper turbomotor niet echt meer in z'n meest interessante zone. Moest hij op die snelheid nog maar op 5500 toeren zitten, dat zou meer mogelijk maken.
Comment