Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
S4-C4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik wil die versnellingsbak.
en eigelijk ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichtenwaarom wel/niet?
niet omdat ik met die langere spreiding dan minder 'in-gear' punch heb, hernemingen e.d. gaan er niet op vooruit gaan.
Maar eigelijk is het dus vrij zinloos, want of ik nu 280 ipv 270 haal, veel komt dat toch niet voor
En 0-100 is ie dan iets sneller, maar dat is puur omdat ik dan nét voor de 100 nog es moet schakelen met m'n 5-bak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
hernemingen zouden zeker wel wat beter mogen, maar zijn de versnellingen van een vijf-bak dan niet nog langer?
schakelend op 6500 toeren trek ik ongeveer
1'e: 51km/u
2'e: 87km/u
3'e: 137km/u
4'e: 192km/u
5'e: 255km/u
echte snelheden.
als je wil zoek ik de verhoudingen van jouw 6-bak wel eens op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtende 5 bak van de 10V turbo quattro is redelijk kort.
schakelend op 6500 toeren trek ik ongeveer
1'e: 51km/u
2'e: 87km/u
3'e: 137km/u
4'e: 192km/u
5'e: 255km/u
echte snelheden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenEn haalt je kar ook echt 255 per uur? Dat hij trekt, weet ik Mijne doet in 2e juist geen 105 per uur denk ik...
Met een langere 6-bak zou ik dus toeren over hebben, want op 6500 toeren zit een 10-klepper turbomotor niet echt meer in z'n meest interessante zone. Moest hij op die snelheid nog maar op 5500 toeren zitten, dat zou meer mogelijk maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenWaarom zijn die fotos niet groter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenrëele snelheid zal dat in de buurt komen ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenrëele snelheid zal dat in de buurt komen ja
Met een langere 6-bak zou ik dus toeren over hebben, want op 6500 toeren zit een 10-klepper turbomotor niet echt meer in z'n meest interessante zone. Moest hij op die snelheid nog maar op 5500 toeren zitten, dat zou meer mogelijk maken.
Comment
-
-
Comment
Comment