Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ow yeah!

Zo hoort het!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Die F*KKING ALLES

You're damn right!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        Meet General Lee

zo'n 770pk aan de wielen.

Vandaar dat die zo schuift tijdens het optrekken

Comment

• RS6 V10 vs E55 AMG

Byebye!

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• spiegeltjes ingeklapt

Comment

• Had ie ook niet nodig hé

Comment

• ohja leuk weetje over dat sprintje van E60 M5 vs RS6 Avant

die M5 op 20" was dus niet standaard. Een andere M5 eigenaar (stock) sprintte er tegen en verloor met 1.5 wagenlengte.

Comment

ohja leuk weetje over dat sprintje van E60 M5 vs RS6 Avant

die M5 op 20" was dus niet standaard. Een andere M5 eigenaar (stock) sprintte er tegen en verloor met 1.5 wagenlengte.
                  PM het eens naar gTa, hoewel ik dat uiterst voorzichtig zou aanbrengen

Comment

• ik zal me eens bezighouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      RS6 V10 vs E55 AMG

Byebye!

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      zelfs toegeklapt spiegels mogen niet helpen

nuja, 100pk verschil. Ik had niet veel anders verwacht.
                      LL, heb jij jouw RS6 als eens kunnen meten met een E55K ?

Comment

• Nope, helaas, dat geluk is me nooit toebedeeld geworden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                          En dat terwijl ie zwaarder is zeg, met die quattro

Comment

spiegeltjes ingeklapt
                            Was me ook onmiddellijk opgevallen

Die RS6 is wel een raket

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            PM het eens naar gTa, hoewel ik dat uiterst voorzichtig zou aanbrengen
                            Geen slecht idee

Ik zou wel eens die MTM RS6 tegen die M5 willen zien rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                              zelfs toegeklapt spiegels mogen niet helpen

LL, heb jij jouw RS6 als eens kunnen meten met een E55K ?
                              Volgens mij het verschil kleiner hoor.. het is algemeen geweten dat de E55 richting 500 pk produceert.. ik geloof ook dat hij sneller is dan een E63?

E55
                              - lichter
                              - RWD minder verliezen in de aandrijflijn
                              - 700 Nm

Hoedanook kunnen we concluderen dat zo'n RS6 zowat alles op een hoopje rijdt in zijn klasse

Al zou ik hem eens willen zien tegen een CTS-V met handbak en Competition package

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Ik zou wel eens die MTM RS6 tegen die M5 willen zien rijden
                                MTM RS6

ilegal carrera Brabus Sl Vs Audi Rs6 Mtm Vs Audi Tt Vs Maserati Gt Modena por vr6punk rock songs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Volgens mij het verschil kleiner hoor.. het is algemeen geweten dat de E55 richting 500 pk produceert.. ik geloof ook dat hij sneller is dan een E63?

E55
                                  - lichter
                                  - 700 Nm

Hoedanook kunnen we concluderen dat zo'n RS6 zowat alles op een hoopje rijdt in zijn klasse

Al zou ik hem eens willen zien tegen een CTS-V met handbak en Competition package
                                  zo een E55 break rijdt in ieder geval weg van een Nissan 350Z, dat heb ik kunnen constateren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

E55
                                    - lichter
                                    - 700 Nm

Dik 500pk ja in zo'n E55.
                                    En vanuit stilstand sneller dan een E63.
                                    En een C63 is vanuit stilstand dan weer sneller dan een RS6...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                      En een C63 is vanuit stilstand dan weer sneller dan een RS6...
                                      Die nieuwe?

Zou me verbazen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Dat was me ook al opgevallen, is zelfs meerdere keren gebeurd als ik me niet vergis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          Dat was me ook al opgevallen, is zelfs meerdere keren gebeurd als ik me niet vergis.
                                          En toch heb jij het risico genomen om jouw kar te laten tunen?

Nuja, dat filmpje is wss al wel jaren oud, maar toch

Comment

Working...
                                          X